רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 2 באפריל 2014

'מבצע מצה' מעל 'מבצע שנאה'

מאת חב"דניק

חברים יקרים

אני קורא כל היום באתרי האינטרנט ובקבוצות שונות ושומע בתקשורת את ההתקפות עלי כחסיד חב"ד ועל כל אחד ואחד מאיתנו חסידי חב"ד על כך שחב"ד כיבדה את ביבי נתניהו ואירחה אותו במאפיית המצות בכפר חב"ד.

לעולם היהודי הגדול שחי מחוץ לגבולות מצביעי ג וש"ס אני לא צריך להסביר כלום.
הם מכירים טוב מאוד את חב"ד ויודעים שחב"ד תמיד ובכל מקום יחבקו ויקרבו כל יהודי באשר הוא ולא משנה מה הוא חושב ומה הוא אומר ומה הוא עושה.

אבל תתפלאו לשמוע אחיי החרדים  גם לכם אני לא חייב שום הסבר ולא רק שאני לא חייב לכם הסבר, ההתקפות שלכם רק מוכיחות לי עד כמה שאני צודק. כי בדיוק כמו לפני ארבעים שנה כשהרבי יצא במבצע תפילין והתקפתם אותנו בלי הפסקה ובדיוק כמו אז כשהרבי יצא במבצע נש"ק צעקתם עלינו (והיום אתם עושים את זה בעצמכם) כך גם עכשיו, כשאתם צועקים אני משתכנע שעשיתי נכון.

כי אני ואחיי חסידי חב"ד תמיד היינו בשבילכם עוף מוזר תמיד הסתכלתם עלינו כילד הפושטק של המשפחה
ואנחנו חסידי חב"ד, אף פעם לא עניין אותנו מה אתם חושבים כי יש לנו רבי והוא האדם היחיד שקובע לנו מאיזה גג לקפוץ!!!

אז אנא מכם אחיי החרדים.
בפעם הבאה, לפני שאתם תוקפים אותנו, תסתכלו טוב בתורה, כן אותה תורה שאתם כל כך שומרים על לומדיה וכל כל נלחמים על תקציבים ללומדיה ותקראו שם שוואהבת לרעך כמוך זה כלל גדול בתורה

לא מצאתי אף מפרש, לא בראשונים ולא באחרונים שמסביר שאם הוא נלחם נגד הציבור החרדי אז הוא כבר לא רעך וכבר לא צריך לאהוב אותו.

כן, אנחנו הבאנו את ראש הממשלה לכפר חב"ד וקיבלנו אותו בכבוד מלכים
אנחנו גם דאגנו ונדאג לפרסם את התמונה שלו עם המצה השמורה בכל מקום אפשרי
ואולי על ידו נזכה אנו חסידי חב"ד לקיים עוד אחד ממבצעי הרבי "מבצע מצה"

3 תגובות:

  1. ואהבת לרעך כמוך מדובר רק לאלה שעושים מעשה עמך, משא"כ ביבי עליו נאמר "משנאיך ה אשנא".

    השבמחק
  2. ספר לנו יותר טוב שהתקציב לעמותות חבד ממשיך לזרום כדאשתקד.עשיתם הפרד ומשול מה שביבי מנסה לעשות הוצאתם אל הפועל בביקור הזה.וגם לא טריטם לומר לו שלא מקצצים בפת לחמם של ילדים.אך כאמור המזמינים אינם נזקקים לכספי קצבת ילדים כי התקציב לעמותות שלכם לא נעצר ואולי אף גבר,ובמוסדות כפי שפורסם בבלוג זה אז לומדים ליבה אז גם שם התקציבים ממשיכים.ואת מצוות ה' לא מעניין את חבד זולת אם הרבי ציווה לקיימם.בקיצור שחבד הכת הקרובה ביות לדת ישראל,היא כעת הוכחה מעבר לכל ספק סביר!!

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.