רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

אנשיו של נתי גרוסמן שואלים אותי מדוע איני נלחם מספיק נגד תוקפיו

מכתב של גולש הטוען כי אני לא מגנה מספיק את האלימות במקרה של נתי גרוסמן. אני מעלה את מכתבו ככתבו וכלשונו, אמנם השבתי לו באימייל מפורט, אבל למען ההגינות אני מעלה את הצד האחר של המטבע גם כשהביקורת היא נגדי על שאני לא לוחם מספיק נגד מי שפגעו בו

בס"ד, יום א'

כבוד
הרב חיים שאולזון.

בעבר כתבתי אליך ונהנתי מהכנות שבתשובתך, אשר על כן מוצא אני לנכון לכתוב אליך שוב.

דומה כי החשיבות שבאתר (שלפעמים כפי שכתבתי סובל מעודף רעל) הוא בחשיפת דברים רציניים שמתרחשים בקהילות שונות ואף השבועונים הכאילו לא מחוייבים לא מעיזים לכתוב על כך, ותעיד החשיפה המוגברת לאתר שלך.
אך הפעם גם אני העלה את הבקשה לפחות להביא בפני הציבור את הכל אבל הכל כולל הכל.

ודברי מכוונים לגבי התקיפה לנתי גרוסמן.

בתחילה גם אתה גיניתה את האלימות נגד גרוסמן, כפי שנאבקת בכלי התקשורת כאשר תקפו אותך, אחר כך השתנה קצת הסגנון ונהיה ציני וכביכול רוקדים על הדם, והשיא בפשקויל המתפרסם היום על התרמת דם - ניצול התקיפה למינוף הנושא.

גם אם נאמר שאתה מביא כל צד, הרי כדאי שתכנס לאתר ככר השבת בו מתפרסמת (בכתבה על המאמר של יתד נגד הפלס על ההרחבה בנושא התקיפה) תמונה באמת מזעזעת מהדקות הראשונות שלאחר התקיפה ורואים שם אדם מוכה וחבול באופן רציני ביותר עם חתכים עמוקים בפרצוף וביד, יותר מאשר מה שכתבת משחק עם תחבושות על המצח, או כפי שכתוב בדף מהיום, "שנפצע במצחו".

הרי כל אחד יודע שאם היו תופסים אותו במקום מבודד יתכן וגם חצי שעה לא היו גומרים לכלות את זעמם כפי שקרה בלינץ ברמאלה. בא לא נקטין את חומרת עצם התקיפה והמארב באישון לילה שאיש לא היה שש לכך גם אם בסוף בסוף הפציעה לא משהו.

עד כאן המכתב מכאן ואילך הערה שלי:

אם היית יודע בבירור מי הם התוקפים הייתי יכול להתייחס בצורה נכונה, כל עוד שהדברים לא ברורים אין לי מנוס אלא להמתין. באשר לגינוי הייתי הראשון לגנות זאת, אין ספק שאלחם במי שהיה לו יד במעשה הזה. אבל בשביל להלחם, צריך קודם לדעת במי

תגובה 1:

  1. עיקר הנקודה כאן זו הצביעות המופלגת של נתי גרוסמן ואנשיו, שהם באותו לילה תקפו את הרב גולדווסר וכמה ימים לפני כן תקפו במכות וסטירות את הרב ברוך שפירא וחר כך כדי למחות על האלימות התנהגו באלימות כנגד זקן המשגיחים הגר"ד יפה וכו' וכו' וכו' ולכל זה אין תזכורת ורמז אפי' קל שבקלים, ואילו על תקיפת נתי גרוסמן "שמו דמים" אוי ואבוי א-ל-י-מ-ו-ת גיוועלד...

    ושלא לדבר על האלימות של נתי עצמו ביתד וכו'...

    בקיצור הפכתם את עצמכם לבדיחה עצובה בציבור התורני עם כל הצעקות שלכם נגד אלימות.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.