רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 26 בדצמבר 2012

הצד השני של המטבע במלחמות סרט ויזניץ

הצד השני של סרט ויזניץ מכה בחזרה ומשיב למכתב של החסיד המגן כל כבוד החסידות:

המכתב ששלחת "לא עת לחשות" ממידוענו דוח"ז {הטרוריסט הידוע} הוא העבירה הראשונה שעשית שנתת לגיטמציה לכל השקרים שהנ"ל מביא שם וכך אתה עוזר לו להגביר את הטרור נגד משפחות אסף שוורץ וכו' והינך ממשיך ומכפיש את הרב ברוך הימל שנמצא מזמן במחוזות אחרים ועוסק יום וליל במעשי החסד החשובים ולך יש חשש קל שאולי יש מי מחסידי סערט ויזניץ יש להם קשר איתו {ויש רבים מאוד מהמכובדים ביותר ואכהמ"ל} ואינך יכול לפרגן לו איך שהוא ב"ה מצליח מאוד במעשי ידיו על אף כל הרדיפות שעשיתם ועושים לו. הוא לא צריך אף אחד ממכם יש לו ב"ה די והותר וכמו שהעידו לי אלו שהשתתפו בחתונה שלא היה באפשרות להכנס לאולם בזמן החתונה מרוב אנשים שהיו כ"י. ועל זה נאמר כאשר יענו אותו כן ירבה וגו'. מעניין לראות איך שהינך מעז להשמיץ את רבו מרן אדמו"ר מויזניץ שכל חטאו כפי המשמע ממך שהרב הימל נמנה על חסידיו והינך מכנה אותו בתור "נער ליווי" של האדמו"ר ה"י. וזה גם מראה שאינך ראוי להיקרא חסיד "סערט ויזניץ". ממה שביררתי אצל חביריו הוא ביקש מהם באופן אישי שלא יבואו להשתתף בחתונה כדי שלא יציקו להם אחר כך בגללו! זהו חבר אמיתי!
כתבת שערכת בירור ושוורץ היה באותו לילה בבני ברק זהו שקר. מבירור שאני בדקתי הוא לא היה בעיר כלל באותו היום! שקרן!
זה שמחותן אביו השתתף בחתונה זה רק בגלל שהוא מתגורר בבני ברק אם היה מתגורר בחיפה אין סיכוי שהיה מעיז להשתתף בחתונה! וכמובן שאין בהשתתפותו שום פגיעה באדמו"ר כביכול!
השבת שבע ברכות הוזמנה על ידי צד השני בישב"ק בבני ברק כשאז לא ידעו כלל מי המחותן וכשנודע להם שזה הרב הימל הדבר חרה להם מאוד אבל זה כבר היה מאוחר מידי וידעו שזה לא יהיה כדאי עכשיו ברגע האחרון לבטל כי יהיה מזה רעש גדול מידי!!! משא"כ בחיפה כשאחיו עשה שבת והוזמן כבר האולם כן הודיעו ברגע האחרון לאחיו שהיות ונודע להם שאחיו גם מגיע אינו יכול לקבל אולם שמחות בשכונה ובלית ברירה נאלצו להתארגן מיידית לאכול בבית בדוחק ובצמצום! עד היכן הדברים מגיעים! וללמדך שיש הבדל בין בני ברק לחיפה! שבחיפה הטרור שולט חזק הרבה יותר!
עוד שקר שכתבת: אסף לא ביצע שום מעשה נגד האדמו"ר במוצאי יוה"ק {ולא אף פעם!} ולא נגד אף אחד מבני משפחתו. וכל מה שעשה הוא להעיר במילה לאברך מחוצף שלא נתן לאברך מחו"ל לגשת לאדמו"ר להיפרד ממנו ומשך אותו בכח משם! ואכהמ"ל. וכמובן שלא התנצל בפני אף אחד אלא ההיפך הנכון אלו שפגעו בו ובאביו ביקשו ממנו סליחה! והדברים ידועים לכל. וכן שוורץ לא ביקש אף פעם סליחה מרבו כי הוא אכן אף פעם לא פגע בו אלא שוב ההיפך הוא הנכון חלק מאלו שהציקו וכבר התחרטו על מעשיהם באו לבקש ממנו את סליחתו. ותאמר לי אתה איך אתה מעז לשקר ולסלף הדברים עד כדי כך? יש לך אינטרס אחד לגרום שימשיכו רח"ל להמשיך לרדוף אנשים יקרים ולהרבות הטרור בקרב מחננו! מדהים עד היכן הדברים מגיעים! ועוד הנך מעיז לקרוא לעצמך חסיד סערט ויזניץ!!!!

מקווה אני שלא אצטרך שוב להגיע לידי הסברה זו ושלא נצטרך לרדת יותר לעומקם של דברים כי איננו רוצים בכך. והשלום והשלווה שהאדמו"ר כל כך מבקש תמיד יחזור לשרור בקרבנו.

נ.ב. לא אוכל להתאפק מלציין שנשים שהתקשרו לבית הדיין לשאול האם מותר להם להשתתף בחתונה נענו בשלילה גמורה! דבר שלא היה בעבר ואם כך הטרור רק הולך וגובר רח"ל!!! מה חטאה אשתו אם הוא חטא כביכול.

2 תגובות:

  1. מענין מתי הרב הימל הוכתר לתואר רב,מי הכתיר אותו לרב? נראה לי שאמיתיות הכתבה היא כאמיתיות התואר.

    השבמחק
  2. ברוך הימל היקר!!!!
    שב בבית ת...
    תכתוב על עצמך, תגיב על עצמך ותוציא את כל האכזבות... והשנאות על המקלדת...
    בנתיים רבינו שליט"א יושב בנח"ר בראש שכונה מתפתחת
    כך שעדיף שתהיה עסוק עם עצמך

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.