רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

הזהרו מן הצבועים זועקת לונדון - אנשי הרב הלפרין הסירו את הכפפות ומכים בלוחמים בהם ומגלים ערוותם

אם חשבתם שזה יעבור בשקט אז אתם חיים בטעות, הנושא הזה לא נרגע, ומתברר כי ישנם מי שיש להם ענין שהעסק הזה ירתח, כאשר שניים עומדים מאחורי ההסתה הזו ושמם הרב ישעיה שלזינגר והרב בערל קנפלר

אנשי ר' חנא הלפרין אומרים לנו כי אלו הם האנשים הרשעים העומדים מאחורי הקלעים של המערכה הזו, ואינם מסתפקים בלרצוח את ר' חיים הלפרין הם מבקשים אף לקבור את אביו את אשתו ואת כל אשר להם

לטענת אנשי הלפרין אביו של שלזינגר סילק אותו מביתו לפני חודשיים והעיד עליו שעד פסח הוא יעוף גם מהקהילה שלו בגולדס גרין

השני הוא בערל קנפלר רב ביהמד סיני שהתחיל לפני תקופה לתת הכשרים על חלב באנגליה ויש לו בעיה שהציבור לא רוצה לקנות את החלב ולכן הוא מתכנן לתת הכשר על בשר ואם יצליח להרוס את 'כדתיא' יש לו סיכויים שאנשים יקנו את הבשר שלו

ולכן, בשביל שמכירת הבשר שלו תצליח הוא צריך קודם למכור את הבשר של ההלפרינים והרב פאדווא

מביא אני לכם כאן מה שהתפרסם היום בלונדון על שלזינגר ועל קנפלר


מי אתה ישעי' שלעזינגער
כבר נשתנו הזמנים שכל מי שנזרק מסטעמפורד הילל יבוא לשכון כבוד בעירנו בגולדס גרין, לא, ולא! ב"ה שזכינו בשנים האחרונות להתפתחות מיוחדת כשבור אברכים בני תורה חוזרים מהישיבות בארץ ישראל וקובעים מקום תלמודם ומגורם בגולדס גרין, ומה שלא טוב לסטעמפורד הילל גם לא טוב לנו.
ולכן אם ישעי' שלעזינגער אינו מתאים לסטעמפורד הילל, מחמת כמה וכמה טעמים שונים שאין מן הראוי לפרסם עלי גליון מחמת כבודו וכבוד בית אביו הראש ישיבה שליט"א.
אבל יאמר ברורות לך לך לארצך ולמולדתך, מה לך לחרחר ריב בעירנו.
אף אם יש לך חשבונות מסוימים עם כדתיא שלא עשו כרצונך, בכמה וכמה פרשיות, מ"מ אנחנו לא רוצים את כל תכסיסי המלחמה שלך, שאתה עושה יחד עם אחוזת רעיך י. וייס ושאר עושי רצונך, העושים מעשי זמרי ומבקשים שכר כפנחס.
סבלנו כבר די והותר ממלחמתך נגד הגאב"ד דירושלים מהרי"ט ווייס שליט"א, ונגד אתרא קדישא, ומלחמתך נגד סאטמאר, ועוד ועוד, הנח לנו.
היהדות החרדית בגולדס גרין.

הזהרו מן הצבועים
זה שנים רבות שמרן רבינו הגדול ראש הישיבה הגרמ"ד הלוי שליט"א צווח ומזהיר להתרחק מאותו האיש רע מעללים שקרן וצבוע אשר מאז דרכו לרמות ולשקר, בליצנות ורכילות, כשהוא מעמיד פנים ובלבו פנימה הוא רק רע כל היום, שמו ישעי' שלזינגר שלמד בישיבתנו הק' בצעירותו, ורוממות כבוד מרן ראש הישבה שליט"א בגרונו וחרב פיפיות בלשונו כשהוא מלעיג ומבזה את כבוד רבינו הגאון הגדול שליט"א בתעלוליו הרעים.
על כן הננו להודיע בצער רב שהאיש הזה אינו קשור כלל וכלל לבית בריסק, וכל מה שהוא אומר בשם בריסק הרי הוא שקר גס, כמו שאר דבריו ואין לסמוך עליו כלל, כי כך דרכו מימים ימימה להפוך דברי אלוקים לדברי הבל כרצונו ותאותו.
ואף אביו ראש הישיבה הגאון הגדול רבי אליקים שליט"א שבע מרורים משקריו וכזביו והעמדת פנים שלו, וכבר זרקו מביתו לאחרונה בעת שנתגלה לו מקצת מדרכיו המקולקלים שאמר דברים שלא אמר מעולם בשמו.
בני תורה היקרים התרחקו מאהלי רשע!
תלמידי מרן הגרמ"ד שליט"א
בארה"ק ובלונדון

12 תגובות:

  1. בזה לא נותנים הכשר למעשי חיים. כמה נשים הוא אימלל ר"ל.

    השבמחק
  2. קודם צריך למחות על ביזיון תלמיד חכם . שנית מי זרקו ומה זרקו ! הרב הנ׳׳ל קיבל מישרת רבנות בגולדרס גרין אבל עדין נשאר לגור בסטאמפורד הילל ,ולא נזרק לשום מקום . ר׳ חיים דע לך הכל גיבובי מילים שנועדו להסוות את העניין

    השבמחק
  3. לא חושב שיש אף אחד שטוען שהוא חף מפשע רק רוצים בי"ד חיצוני שידון בזה והם הן השניים שלא מאפשרים לבי"ד לבוא

    השבמחק
  4. יש פה חיסול חשבונות והרבה כסף -תשאלו את אלי' מן כמה כסף שילם לו בערי קנפלר בשביל שיערב את ר' חיים קנייבסקי

    השבמחק
  5. בערי קנפלר רוצה לשלוט בולדרס גרין יחד עם כל מיני מרעין בישין -ויש להם עלילה מצויינת, אדרבה אם יש להם סיפור רציני שיוציאו החוצה את כל הפרטים ,ביינתים הכל דמיונות והשערות

    השבמחק
    תשובות
    1. זה מצחיק עד כמה כולכם רחוקים מהמציאות. במקום לקנות את הלוקשען של משה'לע וחביריו שאין להם מה לעשות עם היום שלהם, לך ותברר את המציאות!! אין רב אחד שבדק את הענין והוא עדיין חושב שחיים הלפרין צדיק.
      אתה טיפש או פשוט לא מבין מה שאומרים לך????!!!

      מחק
  6. הרב הלפרין לא אימלל את אף אחד באו מדעת עצמן ומבחירה חופשית אליו לבקש עזרתו, נקודה, ומה לכם כי תלונו עליו!

    השבמחק
    תשובות
    1. עוד אחד שלא יודע מה הוא מדבר.
      תנצל את הזמן שלך ללמוד מה שהוא.
      בבקשה

      מחק
    2. בא נלמד ביחד שיעור אבל שיהיה שם עוד אחד שלישי וכולי מחשש יחוד

      מחק
  7. הרב גרשון הגר הוציא מכתב נגד חיים הלפרן, מה יש לכם להגיד עליו? והבן של הסדיגורא? הוא אומר במפורש שהלפרין הוא הגרוע מאדם, גם עליו יש לכם איזשהוא סיפור עסיסי למכור

    השבמחק
  8. גם על אלה שכן כתבו עליהם, אין שום סיפור עסיסי. סתם עובדות ופירושים שלהם בצורה זולה ובוטה. כל גולדרס גרין יודע האמת, חיים הלפרין נפל בפח של עריות, ועכשיו אחיו משה חושב ש"תמית נפשי עם מות פלשתים" ומוכן להרוס כל הקהלה בכדי לנסות לחפות על אחיו הסוטה.

    השבמחק
  9. גם שילמו הון רב לDr Andrew Klafter of Cincinatti שיכתוב השערות בצורת עדות ממומחה

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.