רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 30 בדצמבר 2012

אנשי הרב הלפרין מכים בחזרה ושואלים מי אתה ראביי בערי קנאפלער?

הוא נמנה על הלוחמים הגדולים בר' חיים הלפרין, והצד של הלפרין החליט להסיר את הכפפות ולהכות בכל מי שמכה בהם, והנה לכם מכתב שהתפרסם היום על הרב בערי קנאפלער שהוא מראשי הלוחמים בר' חיים הלפרין


מה הם כונותיו האמיתיות של הרב בערי קנאפלער

כבר כמה חדשים שאנו שומעים את קולו של הרב בערי קנאפלער שמאיים על כל היהדות של עירנו גולדס גרין. ואכן כולנו חששנו לדבריו, ובפרט חששנו לגורל היהדות בעירנו ולגורל צאצאינו היקרים שלא יהיו נתונים למשיסה.
אמנם כל שעובר הזמן, ואנו מתבוננים יותר ויותר בדרכיו ובמהלכים שהוביל, אנו מגיעים למסקנא אחת ויחידה, אין כאן אלא קנאה ושנאה הממונעת מיצרים אפלים של משבר וכשלון גדול.
לצורך הבהרת הדברים אנו צריכים לחזור לכמה שנים, ולגלות קצת מההיסטורי' שלו.
הנ"ל לא הצליח בחיים הפרטיים, וגם לא בחיים הצבוריים.
בחיים הפרטיים, הרי כל צאצאיו אינם גרים לידו, ללא יוצא מן הכלל, וכל אחד מחפש תירוץ אחר, אבל התשובה היוצאת מפי כולם, "ווייל עס איז שווער". ודל"ב.
בחיים הצבוריים, הוא לא הצליח בישיבת לב שמחה דחסידי גור בסטעמפארד הילל, הוא לא הצליח בישיבת חיי עולם שהוא היה ממקימיו. הוא לא הצליח בבית מדרשו סיני.
הוא נע ונד בין מוצאו לבין עתידו, שלא כמו אחיו הג"ר גבריאל שהצליח בישיבתו הגדולה, ולא כמו אחיו הג"ר שמעון שמצליח, אלא כולו אכול שנאה עצמית ויאוש.
בתחילת הפרשה חשבנו שכונתו לשם שמים כי הוא ירא וחרד, אבל נזכרנו שלא שמענו אף פעם שימחה נגד מיקסט סווימינג, ולא שמענוהו מוחה נגד האינטערנעט הפרוץ, גם לא שמענו שהוא מוחה או נמנע מלהשתתף בשמחות מעורבות ללא מחיצה כשירה, או מוחה נגד הנותנים שלום לאשה ביד וכדו', ופתאום כאן אנו שומעים את קולו, נגד דעתו של הראב"ד הגאון רבי חנוך שליט"א שעשה כמה תנאים וכשנתקבלו התנאים נחה דעתו, אבל הוא לא נח ולא שקט עד שהרעיש את כל העולם לחלל ש"ש רח"ל.
היה לא תהיה
עירינו גולדס גרין פינת יקרת ובני התורה שבה לא יתנו ידם למעל הזה, אנחנו כבר למדנו בארץ ישראל ומכירים את דרכם של גדולי ישראל בארה"ק ורבותינו גדולי ראשי הישיבות בכל מערכותיהם לא עירבו נגיעות וחשבונות פרטיים במערכה. ואם מערבים כאן נגיעות וחשבונות, אנחנו לא נתמוך בזה אלא נתנגד בזה בכל אופן.
בני תורה הכואבים

12 תגובות:

  1. לא יודע מאיפה אתה מקבל המידע שלך, אבל כמעט אין מילה נכונה בכל הכתבה!

    חבל, כי אני נהנה בדרך כלל מהכתבות שלך, אבל עכשיו שמצאתי אחד שאני דוקא כן יודע מה קורה שם, אני מסופק על שאר הידיעות שלך........ חבל.

    השבמחק
  2. דווקא מי שכתב הפשקוויל כתב דברים כהווייתן אבל הפריז על המדה שנכנס לחיים הפרטים שלו

    השבמחק
    תשובות
    1. דוקא מה שכתוב כאן הוא הכל שקר וכזב!!
      שוטים שבעולם. בזו שתבזו את הרה"ג ר' בעריל קנופלר לא תצדיקו ולא תיישבו את המעשה שנעשה.

      מחק
  3. מי שכתב את הכתבה כותב את האמת, אפילו בביה"כ שלו אין לו הרבה אוהדים בכלל, הוא פשוט מקנא באחיו, ומקנא בשאר הרבנים בגולדרס גרין

    השבמחק
  4. עוד מרגלית, כנראה פרי עטיו של זאבי פלדמן.
    אוי זאב'לה זאב'לה, אם הרב קנופלר לא רשם את כל ההצלחות שלו (כולל החלב שאתה כ"כ שנא) עד היום, עכשיו נתהפכה הקערה על פיה, ומהאידנא הקהילה החדשה בגולדס גרין יעשו צימעס מההונגרים הקנאים שלך בסטמפורד היל.
    נעשה חשבון בעוד חצי שנה איפה הרב קנופלר עומד ואיפה אתה עומד (אחרי חתימתך על המכתב המטורף וד"ל)

    השבמחק
  5. מי אתה בערי קננפלר - מתכבד בקלון חבירו ועוד מוציא שם רע על חבירו- אין לך חלק בעולם הבא-אבל גם בעולם הזה אף אחד סוף האמת להתגלות וסופך לירש צרות צרורות

    השבמחק
  6. אני מצטער שזה כואב שהרב קנפלר פשט טלפיו ברבים. אף פעם לא ראיתי בן אדם שלוחם בעד איזהו דבר שבקדושה עם כל כך הרבה חשבונות.
    משהו לא מריח טוב אצל הרב קנפלר

    השבמחק
  7. אל תתנו לטרוריסטים לנצח!31 בדצמבר 2012 בשעה 13:24

    איזה בדיחה עלובה. כנ"ל, גם אני מתמצא בסיפור, ואם כך שאולזוהן כותב, אז עכשיו אני בספק על כל שאר ה"כתבות".

    לדאבוננו חיים הלפרין מלונדון נתפס שעשה אביזרייהו דג"ע אם הרבה נשים תמימות. הרבנים חקרו ונבהלו למצוא שהדברים אמיתתיים. היה רק מח' האם לדבר כזה חייבים ב"ד חיצוני, או האם משום שהעדיות כ"כ מרובות ומפורטות מנשים שאף פעם לא נפגשו אחת עם חברתה, אין צורך בזה.

    כל הרבנים שהתעסקו בזה בטוחים במאת האחוזים שהוא מנוול. הבעיה שאבא שלו זקן מופלג וגם חולה, ופחדו שהוא ימות מזה. בסוף האח משה עירב את האבא וכל העיר היו על גלגלים.

    משה הלפרין חשב שגולדרס גרין זה סאטמאר, והתחיל כמו טרוריסט להטריד כל הרבנים בטלפון ועכשיו ההמשך בפשקווילים הדביליים האלו שכמעט אף מילה אינה אמת.

    משה, בס"ד דברים השתנו ביהודות החרדית, ואי אפשר כבר לנצח עם טרור.

    השבמחק
  8. היחיד שחילל שם שמים זה חיים הלפרין שעשה דברים חמורים עם נשים וד"ל. עכשיו כל מי שמנסה לתקן מה שעשה יוצאים כנגדו. חבל

    השבמחק
  9. בהחלט אתה צודק שחיים הלפרין עשה..... אבל למה לא יתנו לבי"ד חיצוני לסדר את העניין?
    למה הרב קנפלר וכדומה מרימים טלפונים לכל מי שהיה לו איזהו ספק להיות דיין בנושא שלא יבוא?
    אני לא נותן גיבוי לטרור זה לא הדרך אבל זה קושיה חזקה שעוד לא קיבלתי תשובה מספיקה.

    השבמחק
  10. משפחת הלפרן גם מצאו משהוא נגד הבן של הסדיגירא?? וגם נגד גרשון הגר??

    השבמחק
  11. הלפרין - אלפרון31 בדצמבר 2012 בשעה 16:04

    כל, אבל כל הרבנים שבדקו את הנושא בטוחים לא שום שבב של ספק שחיים הלפרין עשה מה שעשה. יש עדיות מכמה מקורות שאף פעם לא נפגשו על אותם שיטות של תחילת מסאגים וכפיפות ידים "בכדי לחזק רוח האשה", ואז זה המשיך למסאגים במקומות שאיני רוצה להעלות על הכתב. הדברים לא מתקבלים על הדעת, וב"ה שכך, אבל הרבנים שחקרו אין להם ברירא, רק לארגן שהמנול לא יוכל לעשות דברים אלו שוב. זה הסיבה שהרבנים לא רצו בי"ד משום א' אין פה תובע ונתבע, יש מידע וע"ז הם פעלו. אדרבה, אם זה שקר, אז שחיים הלפרין יקח הרבנים שחתמו עליו לדין תורה, או יקבל אישור ללכת לערכאות ויכול להרוויח מליונים.

    בי"ד גם היה לוקח חודשים ארוכים, והיה מידע שנשים נפגעות כל הזמן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.