רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 9 באוקטובר 2024

מבזקים

 

✅ עמית סגל בערוץ 12: נתניהו רצה לחסל את סינוואר לפני הטבח, בשב"כ התנגדו

✅ לשכת ראש הממשלה מאשרת בכך שנתניהו וטראמפ שוחחו בשבוע שעבר. מלשכת נתניהו נמסר כי הנשיא האמריקני לשעבר התקשר מיוזמתו לראש הממשלה "ובירך אותו על הפעולות הנחושות והעוצמתיות שישראל ביצעה נגד חזבאללה". לשיחה היה שותף גם הסנאטור הרפובליקני לינדזי גרהאם.

✅ טראמפ: "ביידן אמר שהוא לא היה תוקף את מתקני הגרעין באיראן - לדעתי אתה יכול להיות הנשיא הכי טוב בעולם אם תעקוב אחרי הפעולות של ביידן ותעשה בדיוק את ההיפך"

✅ עמית סגל: וול סטריט ג׳ורנל:
כשגלנט התקשר לעדכן את אוסטין בחיסול נסראללה, שר ההגנה האמריקני הגיב: ״סליחה, מה אמרת?״
מאוחר יותר באותו יום השמיע איום מפורש למדי כששאל את גלנט אם ישראל מוכנה להגן על עצמה לבד, בהינתן חוסר העדכון לארה״ב.

✅ דוברת הפנטגון מאשרת שגלנט יזם את הביקור בוושינגטון - בניגוד לטענת שר הביטחון שהוזמן על ידי אוסטין

✅ המיליארדר אילון מאסק: 
"אף אחד אפילו לא טרח להרוג את קמאלה כי זה חסר טעם.  מה זה משיג? כלום, רק קנית עוד בובה. אף אחד לא מנסה להרוג את ג'ו ביידן, זה גם חסר טעם".

✅ ׳וול סטריט ג׳ורנל׳: ממשל ביידן מתוסכל מכך שישראל לא משתפת אותו בתכניותיה לתקוף את איראן ומקווה שהיא תימנע מסדרת מתקפות פתע.

✅ דוברת הבית הלבן על הספר של וודוורד, בו צוטט הנשיא מקלל את נתניהו: ביידן ונתניהו מכירים אחד את השני במשך עשרות שנים. השניים לא מסכימים על הכל, אך מחזיקים בקשר כנה בין השניים (עמיחי שטיין).

✅ דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל": תסכול בארצות הברית מכך שישראל סירבה לחשוף בפני ממשל ביידן פרטים אודות תוכניות לתגובה נגד איראן. גורמים אמריקנים מתוסכלים מכך שנתפסו פעם נוספת לא מוכנים לפני פעולות ישראליות בעזה ובלבנון (כאן).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.