רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ הרמטכ"ל הרצי הלוי בהערכת מצב: "צריך להמשיך לתקוף את חיזבאללה, שנים חיכינו להזדמנות הזו. פועלים כל הזמן להביא הישגים, לחסל עוד בכירים, לסכל העברות אמצעי לחימה, לגרוע מיכולות האש של חיזבאללה ולתקוף אותו בכל לבנון"

✅ בעקבות עתירה לבג״ץ של הורי תצפיתניות שנפלו ב-7/10 - צה״ל התקפל, והסכים להעביר לבני המשפחות השכולות את הקלטות הקשר שבהן נשמעות מהיממה שקדמה לטבח, ומהמשמרת האחרונה שלהן (דורון קדוש).

✅ בנק ישראל: שטר ה-200 שקל לא יבוטל וימשיך לשמש כסדרו

✅ גורם בכיר בפנטגון הטיל על חיזבאללה את האחריות על חוסר ההצלחה של המאמצים הדיפלומטיים (במטרה להגיע להסדר בצפון). דבריו נמסרו לערוץ סקיי ניוז בערבית (כאן).

✅ סוכנות הידיעות הצרפתית: בתוך שתי יממות 31 אלף איש חצו מלבנון לסוריה, לאחר התרעת הפינוי של צה"ל (אבו עלי).

✅ הסנאטורים הרפובליקנים טום קוטון ומיץ' מקונל כתבו מכתב לביידן שבו הם מאשימים את ממשלו בהמשך העיכוב של משלוחי הנשק לישראל - לא רק פצצות כבדות משקל, אלא גם הליקופטרים ודחפורי D9 שצה"ל ביקש

✅ כתב אישום הוגש נגד ראש העיר ניו יורק בגין שחיתות במסגרת חקירות פדרליות נגדו ונגד בכירים אחרים בעירייה, בהן גם חשדות לתרומות בלתי חוקיות מישראל :

✅ דיווח בוול סטריט ג'ורנל: הצוללת הגרעינית החדשה והמתקדמת ביותר של צבא סין טבעה במספנה בווהאן בחודש מאי, ובבייג'ינג עשו מאמצים גדולים להסתיר את הפרשה (אסף רוזנצוייג).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.