רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מכתב גלוי לבי"ד רבני חב"ד: מדוע כובשים אתם את פניכם בקרקע

 

מכתב גלוי לבי"ד רבני חב"ד: מדוע כובשים אתם את פניכם בקרקע 

מאת א' מרבני הקהילות בחב"ד 

הגיע לידי שמועה שבית הדין הורחב וכיום הוא מונה כ-17 רבנים, וברצוני לשאול שאלה פשוטה. מאז בית הדין המורחב יצא לדרך בקול תרועה ענקית עם 2 מכתבים צפופים על ביאת משיח והדרך לפעול על ידי אמירת תהלים ומבצעים וכו' וכו' שהם באמת מכתבים נפלאים מאד וניסוחם ממש בנוי כחומר לתל תלפיות, אך ברצוני לשאול שאלה קשה מדוע בעניינים הנוגעים בדיני נפשות ממש הנה אין פוצה פה ומצפצף ולא שומעים אפילו קול ענות חלושה ודבקה בכם פיק ברכיים או שמא רק השד יודע מה קרה לרבנים המכובדים המייצגים את דעת כ"ק אדמו"ר.

כוונתי בנוגע לחוק הגיוס שבוטל ומאות בחורים אינם יודעים את דרכם והם מבולבלים ביותר, ובפרט שרוחות זרות נושבות מכל עבר באתרי הווטצאפ ובאתרי חב"ד, וכולם מנסים להפיל ברשתם את התמימים והצבא וכל הגופים פועלים ללא הרף דרך קבוצות  והאתרים המתקראים בשם חב"ד ללכוד ברשתם את בחורי חב"ד, ממש כמו בימים האפלים של הצאר ולאחר מכן כשקמו כל התנועות שנלחמו בתומכי תמימים, והנה בית דין רבני חב"ד עומד מנגד כאילו הם אינם מייצגים אף אחד ואינם מבינים לפתע מה תפקידם. מה אמורים לעשות התמימים של הרבי. והשאלה היא למה אתם שותקים, האם הם  לא מעניינים אתכם, האם אתם בחילוקי דעות פנימיים מה אמורים לעשות עם התמימים של הרבי, האם שיקולים כספים ותקציבים מעמותות משונות או כספים מהצבא גורמים לכם להפקיר את התמימים.
 
איך אתם בכלל יכולים לטעון שאתם הגוף המייצג את חב"ד וכ"ק אדמו"ר שדעתו הקדושה לא נשמעת על ידכם בשעה הכי קריטית. לא מדובר כאן בנושא תיאורטי שאתם לא אמורים לתת את דעתכם. מדובר בנושא מהותי לעתיד היהדות לעתיד התמימים של הרבי האם יישארו לנו תמימים בדור הבא, ואתם שמה למעלה שותקים.

הרי גוף מכובד כמו הבית דין שמנפיק הוראות לראש הממשלה בנימין נתניהו איך לכבוש את עזה ואיך בדיוק להלחם עם האויב לפי הוראות כ"ק אדמו"ר, וגם בכל הבעיות שעמדו לעם ישראל, לא יתכן שבנושא שקשור ישירות לתמימים איך לנהוג לפתע נעלמתם דום.

האם אתם רק מתעסקים בנושאים הגלובליים העולמיים של מלחמות בעזה ובעיות גלובליות למיניהם והבאת המשיח, או שמא הופקדתם גם על "תוקף והנהגת אנ"ש". 

האם אתם חושבים לרגע מה אומרים התמימים על המצב. תסתכלו בכל הקהילות כולם שם דואגים לשמור על הבחורים שלהם מול המצב שנוצר ורק אצלנו אנרכיה וכאוס מוחלט, כאשר כמה אנשים משחקים בכם כמו דחלילים

האם אתם כמו בת היענה שטומנת של העיניים בחול ובטוחים שהקהל מטומטם העיקר להתחמק לתת הוראות ברורות לתמימים איך לנהוג.

מידי מי ידרשו את דמם של התמימים שיפלו כפרי בשל לידי הצבא ומי יודע מה יעלה בגורלם, ואתם יודעים היטב את התוצאות ההרסניות, ועד שזה יביא להחרבת תומכי תמימים וכל הביטחון של הדרים בארץ הקודש תובב"א.  

למה עד לרגע זה קולכם אינו נשמע?

למה רק המשפיעים בחב"ד אומרים את דעתו הקדושה של כ"ק אדמו"ר, ואתם שמה שותקים, האם הריקבון כבר פשה בכל המערכת עד שמתקיים בנו קללת העקבתא דמשיחא גם בבית הדין המתהדר שהוא תוקף והנהגת אנ"ש שבית הוועד יהפך לזנות ר"ל. 

הבטיחו לנו שרק שבית הדין יתרחב יראו מיד את השינויים וזה ינטרל את כל הפגעים והריחות הרעות ואכן כח צעיר ודינמי שמעניין אותו באמת התמימים ואנ"ש והנהגתם הראויה שזאת הייתה מטרתו היחידה של כ"ק אדמו"ר בהקמת מוסד הבית דין, והיא כמובן לא מתבצעת אלא חוטאת למטרה שלשמה הוקמה. איך אפשר להשאיר את התמימים לא הוראה ברורה מה לעשות. 

אינני יודע מי שם שולט בכם ומה המריבות הפנימיות שלכם שם ועל מה, זה פשוט לא מעניין, אבל דבר אחד בטוח, רווח והצלה יעמוד לתמימים של הרבי ממקום אחר, אמנם תגרמו לנזקים אבל בסופו של דבר תגיע ההצלה למצב  הזה, ואינני רוצה להמשיך את הפסוק.

ואני באמת קורא לרבנים החדשים שהצטרפו לבית הדין וגם לוותיקים שעדיין יראת ה' בקרבם, אם אתם מרגישים שאתם רק נמצאים שם בשביל התואר כבוד המדומה "חבר הבית דין" ואתם בעצם משמשים כתפאורה, תקומו ותתפטרו. בדיוק כמו שאתם מטיפים לכל העולם, תקיימו בעצמכם את האיש וירא ורך הלבב ילך וישוב לביתו.    

היכן התוקף והנהגת אנ"ש משפט שכל כך אהוב עליכם לצטט מכ"ק אדמו"ר. אני לא רואה "תוקף" ובטח שלא "הנהגת אנ"ש".
תסלחו לי על המילים הקשות אבל התיאור שלי עדיין חיוור לעומת החורבן שאתם גורמים בשתיקתכם. 

נכתב בכאב רב ומתוך חשיבה רבה וחבל מאד שזה המצב ובכך אתם למעשה מפרקים את שארית האימון שעוד נותר בכם. יש קונה עולמו בשעה אחת ואולי תבינו שלומר את האמת ולנהוג בדרך המסורה לא רק שאיננה מזיקה אלא היא מועילה. אולי באמת תלמדו פעם אחת ולתמיד מה תפקיד של רב וכ"ש של מוסד המתקרא בי"ד רבני חב"ד. 

כתיבה וחתימה טובה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.