רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 18 באוגוסט 2024

מנחם כרמל נוכל אמור להיות איש אופוזיציה ולמעשה משרת את השחיתות בעיר


 עימות חריף במועצת העיר בני ברק בין יעקב וידר למנחם כרמל | וידר: העסקנים חוששים שאפריע להם לגנוב כספי ציבור ומינו אותך בקומבינה ל"נציג האופזיציה" בוועדות החשובות | כרמל הגן על ראש העיר ותקף את וידר: "אתה מעכב תקציבים ותוקע מקלות, ומבזבז את הזמן שלנו בבתי משפט"

בישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה בבני ברק, העלה יעקב וידר, חבר מועצת העיר בני ברק, הצעה לשנות את הרכב הוועדות העירוניות כפי שנדרש בחוק ועל מנת שתתאפשר בקרה ופיקוח בוועדות החשובות בהן מתקבלות החלטות על נכסי ציבור יקרים, תקציבים של מיליונים ומינויי בכירים.

לטענת וידר, הצבתו במהירות של מנחם כרמל כנציג האופוזיציה בכל הוועדות החשובות, נעשתה במטרה למנוע את חברותו של וידר בוועדות אלו: "עסקני העירייה חוששים מאוד שאני אפריע להם לגנוב את כספי התושבים" אמר וידר, "ולכן מינו בקומבינה רקובה את מר כרמל ל'נציג האופוזיציה' בכל הועדות החשובות בכדי שיוכלו לפעול בהן ככל העולה על רוחם וללא כל 'הפרעה'".

רק לאחרונה נחשפה הקלטה מדהימה ב'הארץ', על ידי העיתונאי אהרון רבינוביץ' ובה חבר המועצה מנחם כרמל מודה ש"הם סגורים עם זייברט", וסיעת עץ אף הייתה הראשונה שהודיעה על תמיכה בו במירוץ לראשות העיר.

בישיבת מועצת העיר האחרונה שהתקיימה, ביקש מנחם כרמל, חבר מועצת העיר ויו"ר סיעת עץ, לשאת דברים מתוך הכתוב, ובמשך יותר מרבע שעה תקף במילים חריפות את חבר המועצה יעקב וידר, והגן על ראש העירייה זייברט.

כרמל האשים את וידר כי הוא "מעכב תקציבים, תוקע מקלות בגלגלים, ומבזבז את הזמן שלהם בבתי משפט", וידר לא נותר חייב והתגאה בכך שהוא אכן פועל כך במטרה למנוע גניבת כספי ציבור ולהגן על הציבור, וכי אין בכוונתו להפסיק בכך: "הוכחת עכשיו במשך יותר מעשר דקות שאני צודק בטענותיי, במקום להצטרף אלי ולהיאבק בהתנהלות הרקובה של עסקני העירייה - אתה תוקף את מי שנאבק בהם?!" 
-
חלקים מתוך הדיון הארוך והסוער:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.