רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ אבישי גרינצייג: היועצת המשפטית לממשלה קובעת שאין למבקר המדינה סמכות לעסוק בענייני מדיניות מובהקים ותפיסות אסטרטגיות ביטחוניות של ישראל. משום כך לעמדתה אין לו סמכות לבקר את מדיניות החוץ, תפיסות הביטחון האסטרטגיות של ישראל וענייני מדיניות מובהקים סביב המלחמה .

✅ ועדת החוקה דנה היום בעניין מימון ייצוג מחבלי נוח'בה, והציעה שהכסף יעבור מהרשות הפלסטינית. יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן, הרחיב את הצעת החוק כך שלא יינתן ייצוג כלל במימון המדינה, למי שאינו אזרח או תושב מדינת ישראל, שביצע או נחשד בביצוע מעשה טרור

✅ אבישי גרינצייג: פרקליט המדינה ועוזרתו פעלו להסתיר - מנציב תלונות הציבור על מייצגי המדינה בערכאות - שפרקליטת מחוז ת"א המליצה עוד לפני הבחירות לסגור את התיק נגד בן גביר.

✅ וואלה: מסתמן כי ראש המוסד דדי ברנע לא יטוס בסופו של דבר לקטאר השבוע להמשך שיחות על עסקת החטופים. ראש ממשלת קטאר הגיע היום לארה"ב וישהה שם עד סוף השבוע

✅ רה"מ עוקץ את גלנט בשיחה עם מוטי קסטל: "חד משמעית נישאר בציר פילדלפי, יש לכך יתרונות ביטחוניים ומדיניים. לכל אחד מותר להביע את דעתו - גם לרה"מ. נקבל את ההחלטה על סמך הרוב, אני בטוח שהרוב תומך בעמדתי - כי היא הנכונה" 

✅ מוטי קסטל: רה"מ נתניהו במענה לשאלתי על החשש להתנקשות בחייו - בדומה לתקרית עם טראמפ: "זה יכול לקרות. יש פה הסתה לאלימות ורצח של נבחרי ציבור, של שרים, של ראש הממשלה ובני משפחתו בהיקפים שאי אפשר בכלל להאמין שהם קיימים"

✅ גורמים בכירים על המגעים לעסקה: הדרישה – להגלות לחו"ל את כל הרוצחים שישוחררו (עמית סגל).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.