רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ יוני בן מנחם: הפרס הכספי שהוקצב על ראשו של מוחמד דף, רב המחבלים של חמאס, יחולק בין שני תושבי רצועת עזה.

✅ ווינט: מנהיג חמאס בעזה יחיא סינוואר מנותק קשר, ואין דרך לקבל את קביעותיו והחלטותיו לגבי נושאים שונים הנוגעים במשא ומתן עם ישראל. כך לפי מקור הבקיא בקשר שבין בכירי החמאס היושבים בדוחא לבכירי ארגון הטרור ברצועת עזה :

✅ עוד על מצבו של סינוואר: לא ברור כיצד יתנהל הקשר בין מנהיגי הלשכה המדינית היושבים בקטאר לבין ההנהגה בעזה, ומי יקבל את ההחלטות. "הרי בסופו של דבר, לא משנה מה אומרים הבכירים בדוחא", מסביר הגורם. "כי הם יכולים לקבל החלטות, לחתום על הסכמים ולהתפשר עם ישראל, אבל זה לא ישנה כלום לשחרור החטופים שמצויים בשליטה של סינוואר, דף והזרוע הצבאית" .

✅ חדשות 12: המנהיגים האחרים של חמאס שרויים במריבה ובוויכוח עם סינוואר כמעט לכל אורך המלחמה, ובראשם איסמאעיל הנייה. כבר אתמול היה נראה שהם מנסים לנצל את מעמדו המוחלש של סינוואר כדי לקחת לעצמם יותר סמכות ולקבוע את הנתיב שבו הולכים. כך למשל, בהודעתם על המשך המגעים לעסקה

✅ עמית סגל: 48 שעות מהחיסול וחמאס טרם הצליח לשגר רקטות, פחות אפילו מהתגובה לחיסול יאסין שהייתה 4 קסאמים. הוחזר בתחום הרקטי 20 שנה לאחור.

✅ ח"כ בועז ביסמוט לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: "מדהימה החוצפה של התקשורת הישראלית שבמשך שנים מסיתה נגד ראש הממשלה, אותו רה״מ ושר בטחון לשעבר שמסיתים אפילו לא עוצרים אותם ומזמינים אותם שוב ושוב לראיונות. חצינו מזמן את הקו האדום. אילו ההסתה הזאת היתה מהצד השני, המדינה היתה מזדעזעת"

✅ חזקי ברוך: בימים האחרונים הכנסת לא מאפשר לבאי הכנסת להיכנס עם חולצות של ארגון "אימהות הלוחמים" מנגד מתאפשרת כניסה עם חולצות החטופים ופורום הגבורה והתקווה. ליאת לב אמא של שלושה לוחמים אמרה לערוץ 7, "זה בסדר לשלוח את הבנים שלנו לחזית אבל לא בסדר שנופיע עם חולצות של אימהות הלוחמים?" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.