רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 2 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ יענקי פרבר ברשת CNN על חוק הגיוס: מנהיגים חרדים חוששים שאלפי נערים מבתים חרדיים יסתובבו עם מדי צה"ל בשכונות חרדיות, יגררו אחריהם צעירים נוספים וייצרו אפקט דומינו.

✅ עוד מפרבר ב'CNN': מנהיגי הציבור החרדי חוששים שצעיר חרדי שיגיע לצה"ל יספוג רעיונות חדשים שיעצבו את תפיסת עולמו וירחיקו אותו מדעת ודרך התורה.

✅ ׳ישראל היום׳: לפי נתוני הסקר - האדם שיקבל את המקום הראשון הוא יו״ר הכנסת אמיר אוחנה שדוחק את יריב לוין מקום אחד לאחור. בועז ביסמוט, שנבחר למקום ה-27, מגיע למקום השלישי. גלעד ארדן, שחוזר לאחר קדנציה כשגריר באו״ם, מקבל את המקום הרביעי. טלי גוטליב שזכתה לשיריון מקבלת את המקום ה-14 ומשה סעדה שנכנס מהמקום ה-28 לכנסת כעת מבטיח את עצמו במקום ה-13.

✅ שחר גליק: ראש הממשלה נתניהו נותן כעת סקירה ביטחונית בכנסת לוועדת המשנה לענייני מודיעין של ועדת חוץ וביטחון. ועמ"ש מודיעין נחשב לפורום הביטחוני הכי סגור עד היום. מדובר בשישה חברי כנסת שחשופים למידע ביטחוני יותר מהקבינט. למיטב ידיעתי עד כה לא דלפו מעולם ציטוטים מהוועדה הזו

✅ גלנט מזמן את הרמטכ"ל ואת הפצ"רית ללשכתו אחרי הפרסום על ההנחיות שמקשות על חיסול שוטרי חמאס ומשתתפי טבח שאינם משתייכים לארגון. זאת לקראת שאילתות בכנסת שהוגשו בנושא על ידי ח"כ הלוי מהליכוד (עמית סגל)

✅ הנשיא הרצוג: קריאות ה״בוגד״ בין היתר כלפי ראש הממשלה עלולות להוביל לרצח.

✅ ׳מעריב׳: היועמ״ש של הליכוד פנה ליועמ״שית בדרישה לפתוח בחקירה נגד אהוד ברק ותמיר פרדו אחרי שקראו לאמריקאים לבטל את נאום נתניהו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.