רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 18 ביולי 2024

הצילו! משה הבלין הופך את חב"ד לבני עקביא!!!

 



זה שנים שחסידות חב"ד סובלת מאדון משה הבלין מקרית גת. אדם שכל מי שלמד אצלו או עבד איתו יודע שהרבי שלו זה רק הכסף, יותר מזה לא מעניין אותו כלום והוא ימכור את הכל תמורת $.

לפני 13 שנים כל חב"ד הבינו את זה, בהסכם חב"ד – צה"ל. שיצר אדון הבלין ביחד עם וילשאנסקי מצפת, ותמורת כסף מכרו את הבחורים לשלטונות הצבא דבר שאף קהילה חרדית או חסידית לא מעיזה לעשות. דבר שעשו כל מיני משת"פים רק ברוסיה בשלטון הקומוניסטי בתקופת הרבי הריי"צ.

והנה אחרי 13 שנים של חגיגות, בהם העבירו לקרית גת וצפת סכומי כסף אדרים. (מהצבא, וממשרד החינוך עבור לימודי ליב"ה) עכשיו הכל מתפוצץ (כפי שצפו מראש).

לגבי מקצעות ליב"ה – היועצת המשפטית קבעה שזה לא שוויוני שבישיבות הללו אין שיעורים באמת של מתמטיקה ואנגלית, וצריך שמשרד החינוך באמת יבדוק שהכן לומדים באותם מוסדות מקצועות חו"ל. מה עשה אדון הבלין. בתחילת שנה (מתי שהתפרסם שזה מה שהולך להיות) פרסם שהוא פותח ישיבה תכונית בקרית גת לנוער נושר בחב"ד. הישיבה תיהיה בצמוד לישיבה. ושם הוא הולך לעשות את הקומבינה. לרשום את הבחורים של הישיבה בישיבה התכונית. ושם בחורים ילמדו מקצעות חו"ל (כמו בישיבות בני עקיבא).

לגבי חוק הגיוס – הבלין הודיע שבוע שעבר (אחרי שכל הציבור החרדי הודיע לבחורי הישיבות לא להתייצב) לבחורים שהולכים עכשיו להחתים את כל הבחורים כבר משיעור א' על הסכם חב"ד צה"ל. וכך רשמי ישיבת חב"ד קרית גת וצפת, הופכים לישיבות הסדר לכל דבר ועניין.

הדבר הזה הוא פירוק רשמי של ישיבות חב"ד. מלחמה נגד הרבי ורבותינו נשיאנו.

וחשבתי בתמימות שאחרי מה שהבלין ווילשאנסקי עברו בבריאות שלהם מאז שפתחו את ההסכם עם הצבא שניהם. [שה' ישלח להם רפואה שלמה, רפואת הנפש ורפואת הגוף] אולי נפל להם האסימון והם יעשו תשובה, אבל אני רואה שטעיתי, ואצל הבלין הכסף זה מחלה, הוא מכור לזה יותר מנרקומן שצריך כמה שקלים למנה.

לא יעזור לכם. הרבי לא ייתן לאותם עבריינים לפרק את חסידות חב"ד. וכל ההורים שקצת שכל בראשם יוצאו מידי את ילדיהם מאותם מוסדות. ויד החסידים תהייה על העליונה וכל ההסכם הזה יתבטל במהרה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.