רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 14 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ ח"כ שמחה רוטמן בקול חי: מבחינת גלי בהרב מיארה  פגיעה שתבוא לימין, לראש הממשלה זה בהחלט אופציה, זה לגיטימי. היא מוכנה לספוג את זה, היא לא מוכנה לספוג הסתה לצד השני

✅ גדעון סער נגד היועמ"שית: ‏קראתי את חוות דעתו המלומדת של המשנה ליועמ״שית בנושא הצעת החוק להארכת השירות הסדיר בצה״ל. שתי נקודות נעדרו ממנה (לכאורה): האחת - הזיקה בין הארכת שירות הסדיר לבין היכולת להפחית את הנטל הכבד מנשוא על משרתי המילואים. השניה - הפגיעה האפשרית בזכות החוקתית של מיליוני אזרחי ישראל לחיים בהעדר כוח מגן מספק מול תוכניות ההשמדה של אויביה.

✅ עמית סגל: לכל אלה ששואלים על ניצחון ישראלי ומתלוננים על דשדוש, יממה חלפה מאז שישראל ניסתה וככל הנראה הצליחה לחסל את מוחמד דף, אף ירי רקטי לא בוצע לישראל. בעבר על חיסול של דמויות זוטרות ממנו בהרבה נורו לישראל אלף רקטות. זה לא כי הם לא רוצים, זה כי הם לא יכולים. גם אם יירו כמה רקטות, זה המקסימום שהם יכולים. כך נראה הישג צבאי אסטרטגי וחד משמעי.

✅ ניר דבורי ב׳ערוץ 12׳: אני שומע מכל הגורמים המדיניים הבכירים: ״בסבירות גבוהה מאוד, הפעם החיסול של מוחמד דף כן הצליח״. הוא לא רק בנה והקים את חמאס, אלא שימש כרמטכ״ל בפועל של הארגון.חמאס יגיב, ייתכן ונראה גם ירי ביממה הקרובה לכיוון המרכז. מוחמד דף התחיל בימים אלו לשקם מחדש את חמאס.

✅ פרופסור עוזי רבי בכאן 11.
חמאס ספג היום את המכה הכי גדולה שלו מאז הקמתו (1987 - כ40 שנה)

✅ הפרשן אבי יששכרוף ב׳רדיו 103׳ על ניסיון החיסול של בכיר חמאס: ״מוחמד דף זו מכה אדירה לחמאס, זה לא בכאילו, זה לא ליד, הוא בכיר האנשים, הרבה יותר משמעותי בעיני מסינוואר, האיש הפך את חמאס לאימפריה צבאית״.

✅ ניר דבורי ב׳ערוץ 12׳: אני שומע מכל הגורמים המדיניים הבכירים: ״בסבירות גבוהה מאוד, הפעם החיסול של מוחמד דף כן הצליח״. הוא לא רק בנה והקים את חמאס, אלא שימש כרמטכ״ל בפועל של הארגון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.