רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 10 ביולי 2024

מעמד נרגש של 'פתיחת 'בית הוראה' שע"י מכון 'הוראה בישראל'

 




מעמד נרגש של 'פתיחת 'בית הוראה' שע"י מכון 'הוראה בישראל', התקיים במעונו של נשיא המכון, מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך שליט"א

בית "הוראה בישראל" נוסד בעידודו ובהכוונתו של מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, ומסמיך עשרות אברכים העוסקים בלימוד ההלכה בדרך המותווה ע"י מרן פוסק הדור אשר קבע כי "מורה הוראה צריך הן לידע את פסקי ההלכות למעשה, והן ללמוד את שורשי ההלכות, כדי לדעת מבטן מי יצאו הדברים.

כעת מרחיב המכון את מפעליו ביסוד בית ההוראה בשכונת גוש שמונים בירושלים, במטרה להנחיל את הפסיקה לאור תורתם של מאורי ההלכה בעיר הקודש ירושלים, תוך כדי התייחסות אישית ואוזן קשבת לכל פונה ושואל.

כאמור, מעמד מיוחד התקיים במעונו של נשיא המכון מרן פוסק הדור הגר"מ שטרנבוך, כאשר בזה אחר זה התאספו ובאו בזמן אחד קרוב למניין רבנים ומורי הוראה, ובהם הגאון רבי פנחס אליהו קירזנר שליט"א, הגאון רבי מאיר טרגר שליט"א, הגאון רבי יהודה גנס שליט"א, הגאון רבי ניסן משה גראס שליט"א, הגאון רבי אברהם משה דינר שליט"א, הגאון רבי שלמה וינגרטן שליט"א, הגאון רבי דוד קעניג שליט"א והגאון רבי משה אדלשטיין שליט"א.

במהלך המעמד נשא פוסק הדור דברים קצרים בהם בירך את המייסדים והתומכים, והביע את רגשות שמחתו מהצלחת המפעל הכביר 'מכון הוראה בישראל' להנחיל את ההלכה בטהרתה ולהעמיד רבנים בישראל בדרך ישראל סבא, והתבטא "אתם מבורכים, הקדוש ברוך הוא איתכם".

"כי מציון תצא תורה ודבר ה' מירושלים"

צפו בתיעוד באדיבות המצלם

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.