רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 ביולי 2024

הערות והארות

 

איכה למיחש שגור וויז׳ניץ תומכים בהתייצבות לצו ראשון בתמורה להתחייבות חשאית שצהל לא יגייס מהם 
מה אכפת להם להתיצב עם יגייסו רק מחב״ד ואחרים 
בוא נראה שישלחו צו גיוס לחסיד שלהם מה יעשו אז
=================
עוד כישלון של המשרד לשירותי דת.
כך לא אמורה להיראות הילולת האור החיים.
חבל שלא למדו ממאיר פרוש להביא סדרנים מהמגזר החרדי (בהמלצות ועדת החקירה לאסון מירון).
בושה.
=================
בעניין בסדנו, העוול הכי גדול שנעשה הוא פרסום יתד נאמן של ההוא גברא כל יום שלישי על "ההשגחה פרטית" שלו ועידוד החרדים התמימים להשקיע אצלו, וכשרואים שאפילו ביתד נאמן זה כתוב הולכים כצאן לטבח. אסור להאמין לאף השקעה בעיתון הזה.
=================
עמית סגל על השעיית ינון מגל מ׳רדיו 103׳ - זוכר עדיין ימים רחוקים שבהם סתימת פיות לאיש תקשורת בשל ביקורת על מפרסם גדול נתפסה כהון-שלטון וכפגיעה בחופש הביטוי. לפעמים  אפילו היו מתכנסים על זה בצוותא ב״צוותא״.
=================
אריה ארליך: סגירת המיקרופון לינון מגל ב-103fm היא לא רק מעשה  מאפיוזי, אלא גם בומרנג מפואר למי שדחף לזה.  אנשים חושבים שהם חיים בזמנים של פעם. הם טועים. בעידן שלנו אי אפשר לסתום פיות ואי אפשר להשתיק.
=================
זאב קם: מסר רע העביר היום הקבינט לאזרחי ישראל - כטב"מ על ת"א שונה מכטב"מ על אילת ושונה מאין ספור כטב"מים על ערי הצפון. כטב"מ אחד על ת"א ונמל תעופה בתימן בוער. שמונה חודשים של כטב"מים על מטולה, שתולה, קריית שמונה ורמת הגולן ושום נמל תעופה של חיזבאללה או לבנון לא בוער עדיין.
=================
עוד אחד מהמצבים ההזויים שהגיעה אליה מדינת ישראל, שמבצע סודי נודע לאויב לפני שרים בממשלה,
לכאורה יש לזה רק הגיון סביר שהוא מידע פנימי ככל הנראה בידי אותם שהשביתו את חיל האויר ועוד חילות ב7/10 ועדיין הם פרה "קדושה" שלא יעשה לה כלום,
מיום ליום מומחש לנו כמה אנו חיים כאן לא בזכות השלטון הציוני על שלוחותיו אלא רק בחסדי וניסי שמים.
=================
שר האוצר ושר המשפטים סרבו להשתתף בהצבעה שנערכה בישיבת הקבינט על התקיפה בתימן. סמוטריץ' הסביר כי הוא מגבה את התקיפה, טען כי "אפשר וצריך יותר", והוסיף שהמידע שהועבר לקבינט המורחב הגיע בדיעבד אחרי שהתקיפה החלה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.