רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ דיון על גיוס בממשלה: המפלגות החרדיות דורשות כי הממשלה תקבל החלטה מיידית המנתקת בין התקצוב לישיבות להסדרת הדיחוי, ולמעשה לעקוף את החלטת בג"ץ שמטילה סנקציות כלכליות על חייבי הגיוס (עמיאל ירחי)

✅ העיתונאי יאיר לוי הודיע בטוויטר שאם עד מחר אריה דרעי לא יקיים את פסק בית המשפט ויודיע שהוא מפסיק להשתתף אקטיבית ולא כמשקיף בדיוני הקבינט, הוא יגיש על כך בג"צ

✅ דפנה ליאל: יו״ר ש״ס, אריה דרעי, הביע היום התנגדות מפורשת לתקיפה באירן. התסכול של דרעי שבן גביר וסמוטריץ' נותנים את הטון הוא מרגיש ציבורית שצריך לתת את הקול מאזן.

✅ יו"ר ש"ס דרעי ל'הדרך' על משבר הגיוס: "לומדי התורה ימשיכו ללמוד בכל מצב ואף אחד לא ייקח אותם לצבא. נאבק על זה בכל כוחנו. גנץ הגיש חוק שהמשמעות שלו זה חיסול עולם התורה. צר לי מאוד גם שגלנט קשר את עצמו לגנץ והציב כתנאי לכל הסכמה שגנץ יסכים. נכון לעכשיו אין לנו פתרון"

✅ דרעי מוכר את כל היהדות למען אינטרס אישי מעדיף את השמאל על הימין - שלום ירושלמי ב'זמן ישראל': בשיחות פרטיות, דרעי אומר שעדיף ללכת לבחירות ולגבש הסכמה לאומית רחבה מאשר להישאר עם ממשלה ימנית צרה ומבהיר: "אחרי הבחירות הבאות לא נלך עם נתניהו על אוטומט". הוא במיוחד סולד מההתנהלות של סמוטריץ' ובן גביר - ולא פחות, מהפשרנות של נתניהו מולם

✅ אבי בלום ב'קול חי': "יש לבן גביר שני מנדטים חרדים לפי הסקרים. לא לחינם הוא לא נותן לחברי הכנסת שלו להתבטא בנושא הגיוס"

✅ חריג: ישיבת הממשלה נמשכת כבר כמעט 5 שעות. כעת החל הדיון בסעיף  האחרון והנפיץ בסדר היום - חוק הגיוס. (אבי מוסקוב)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.