רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 9 באפריל 2024

מבזקים

 

✅ בן גביר: מצער מאוד שבזמן מלחמה השר גלנט והאלוף פוקס מוציאים צו מנהלי נגד ילד בן 14 בלבד שאוסר עליו לצאת מיישובו וביתו - זה טירוף, זו הזיה, זה בלתי יאומן. כך לא נראה שר ביטחון שמגן על המתיישבים, כך נראה שר ביטחון שמתנכל אליהם״ :

✅ השר אמסלם בעק' פסילת עתירתו לגיוס ערבים: לא יתכן שבמקום להיות מדינה עם בג"ץ, נהיה בג"ץ שיש לו מדינה. פשוט לעג לרש.

✅ השר דודי אמסלם ב'קול חי': מתנגד לעסקת שחרור חלק מהחטופים, מי שלא יחזור עכשיו - לא יחזור. כרגע אנחנו מדברים עם עצמנו וסינוואר עושה מה שרוצה.

✅ ‏"הפרקליטות במסע נקמה מיותר נגד פילבר". עו"ד אילן בומבך לערוץ 7: "זה מוזר וחריג בכמה רמות. ראשית, עצם הביטול של הסכם עד מדינה הוא דבר מאוד מאוד חריג. שנית, העיתוי, שנתיים אחרי העדות שלו. פתאום עכשיו נזכרים לפתוח בהליך כזה?"

✅ בית המשפט אסר על פעיל השמאל אורי משגב לפרסם את כתובת מגוריו של יאיר נתניהו במשך 30 יום, במסגרת בקשה לצו מניעת הטרדה מאיימת שהגיש נתניהו

✅ הוארך בארבעה ימים מעצרו של רוי גורדון מראשי אחים לנשק שהשליך את הלפיד לעבר השוטר. הוא מואשם בתקיפת שוטר בנשק. פרקליטו טען שהוא סובל מפוסט טראומה שהתפרצה בגלל ההמולה והסוסים. טיעון מעניין ביחס למי שבילה בעשרות הפגנות בשנה האחרונה (עמית סגל) :

✅ מומו פילבר, פונה לגיוס המונים על מנת לממן את ההגנה המשפטית לנוכח הכוונה להעמידו לדין בנימוק של הפרת הסכם עד המדינה (אריאל כהנא)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.