רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 17 באפריל 2024

ווארטים

 

📌גנץ ואייזנקוט שמעו שהמנהיג זה הגרד''ל.
 פיענחו את הר''ת לא נכון. (דוד לייבל)

📌יום אחד מתקשר נשיא איראן חמנאי לנשיא ארה"ב ביידן, ומספר לו שחלם חלום נפלא: 
"חלמתי שאני רואה את כל מדינות ארצות הברית מלמעלה, את כל הרחובות וכל הבתים, ועל גג כל בית תלוי שלט".
"ומה כתוב בשלט?", שואל ביידן
"כתוב על כולם 'ארצות הברית של איראן'!", משיב חמנאי.
"אתה יודע, אני שמח שהתקשרת", אומר ביידן, "כי גם אני רציתי לספר לך שהיה לי חלום יפה. בחלומי ראיתי את טהראן בירת איראן יפה מתמיד. ועל כל הבתים באיראן היו שלטים!"
"ומה היה כתוב בשלטים??", שואל חמנאי.
"אין לי מושג", השיב ביידן, "כל השלטים היו בעברית"..

📌 "אלו עשר מכות"
עם הארץ מסר שני ספרים לכריכה. הגדה של פסח וסליחות. בלבל הכורך ושרבב הדפים מן הסליחות לתוך ההגדה. וכשישב לסדר סיים בדף של ההגדה אלו: "אלו עשר מכות שהביא הקדוש ברוך הוא על המצרים במצרים. ואלו הן" ופתח בדף השני של הסליחה. 'אשמנו בגדנו גזלנו' וגו'. אמר לו בנו אבא אשתקד (-שנה שעברה) לא היה המכות מרובות כל כך?!. גער בו האב: עם הארץ שכחת שהשנה מעוברת,
{הגש"פ שיח צדיקים בשם והגדת לבנך}

📌 זוג מבוגר הלכו לעולמם הגיעו לשמים ולאחר שעברו את משפטם שלחו אותם לגן עדן. איך שהגיעו, אומרת האשה תראה איזה יופי כאן וכל כך מריח טוב. אומר לה הבעל, אם לא היית מאכילה אותי עם לחם 'האלוויט' כבר לפני עשר שנים היינו כאן

📌 אן עלטערער פארפאלק קומען ארויף אויבן אין הימל נאך זייער הונדערט און צוואנציג נאכ'ן אריבער גיין זייער משפט, פסקנ'ט מען זיי ג'ן עדן.
אריינגייענדיג הייבט די פרוי אן צו זאגן ווי שיין און געשמאק עס איז א.א.וו דער מאן האקט איר איבער און זאגט: "יא, ווען נישט דיין האלוויט ברויט, וואלטן מיר שוין געקענט דא זיין פאר צען יאר צוריק...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.