רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 21 באפריל 2024

צימוקים

 

✅ הסתיימה ישיבת הוועדה למינוי דיינים: הוועדה החליטה כי כל חבר ועדה יציע 6 מועמדים לבתי הדין האזוריים ומועמד אחד לבית הדין הגדול. יו"ר הוועדה והרבנים הראשיים יציעו כל אחד מהם 10 מועמדים לבתי הדין האזוריים ו2 מועמדים לבית הדין הגדול.

✅ הוועדה למינוי דיינים החליטה היום כי הוועדה תתכנס לבחירת דיינים חדשים לבית הדין הגדול ולבתי הדין האזוריים בט"ו אייר.

✅ פרסום ראשון: הדיין הבכיר הגר"מ עמוס חשף בפני הראב"ד הגר"מ שטרנבוך כי מונחים על שולחן בית הדין הרבני הגדול - 14 מקרי עגינות של נשים שבעליהן נהרגו מאז פרוץ המלחמה (מנחם קולדצקי)

✅ ערוץ 7: הקהילה היהודית בתוניסיה, המונה פחות מ-2,000 נפשות, מודאגת לאחר שהאוכל הכשר לפסח שנשלח אליהם מישראל לא מוכנס למדינה - בשל כיתוב בעברית. בכאן חדשות דווח כי בימים האחרונים נתקלים בני הקהילה בקשיים משמעותיים לקבל את מוצרי המזון הכשרים הנשלחים אליהם מישראל - בניגוד לשנים קודמות - בהן לא הורגשו כלל בעיות.

✅ רועי קייס: הוועדה המארגנת של העלייה לרגל לבית הכנסת באי ג'רבה בתוניסיה ביטלה את החגיגה השנתית (הילולת ל"ג בעומר) במתכונתה הרגילה ברקע המלחמה בעזה

✅ רב המרכז היהודי באוניברסיטת קולומביה בניו יורק ממליץ לתלמידים יהודים לעזוב את הקמפוס מחשש לבטיחותם. עקב הפגנות אלימות של פרו-פלסטינים (עמיחי בנט).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.