רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 26 במרץ 2024

מבזקים

 

✅ זעזוע - ירושלים, בית וגן, בטיש פורים של חסידות אמשינוב, דיווח על קריסת טריבונה של פארנצ'עס באמצע הטיש

✅ באמשינוב טוענים כי הפצועים במצב קל מאוד ברמה של כאבים קלים ודם מהאף בלבד. בחסידות אמשינוב צפויים לבדוק את תקינות הפארענצעס שנעשו בעבודת  יד על ידי החסידים.

✅ הודעת דוברות של מדא
דוברות מד"א: בשעה 16:07 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירושלים, על טריבונה שקרסה בבית כנסת בשכונת בית וגן בירושלים. חובשים ופראמדיקים של מעניקים במקום טיפול רפואי ל- 4 פצועים בהם גבר במצב בינוני ו-3 קל. עדכון בהמשך.

✅ יואלי ברים: הטקסטים שאני שומע כעת, אחרי קריסת הטריבונה בירושלים: "מדובר בנס פורים. הסתיים בנס גדול. בפצועים בלבד". נזכיר שבמשך עשרות שנים ההילולה במירון "הסתיימה בנס" ללא הרוגים

✅ מוטי קסטל: ‏שערוריה שלא תיאמן - 120 שעות שירות לציבור לשוטר אחד ו80 שעות בלבד לשני - נגזרו הבוקר על 2 שוטרי הבילוש שתקפו באלימות מזעזעת את חיים מזרחי סמוך להפגנה בגאולה לפני שנתיים על לא עוול בכפו - לאחר שהעיר להם על פגיעה ברכב. השניים ישלמו פיצוי מגוחך של 3000 שח. ...סדום!

✅ פרשת אהרון רמתי:  בהתאם להסדר הטיעון היום גזר  בית המשפט את עונשו של רמתי לתשעה חודשי מאסר לריצוי בעבודות שירות, מאסר מותנה ופיצוי ל- 11 נפגעות העבירה בסך 110,000 שקלים.

✅ אברהם פריינד: בוועדת שרים לחקיקה תעלה מחר הצעת החוק של חה"כ משה סעדה המבקשת להעלות את גיל ההתמודדות  לתפקיד הרב הראשי מגיל 70 לגיל 75

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.