רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 10 בדצמבר 2019

הדיין רבי אברהם דירנפלד כן יודע להכיר טובה!

ר' חיים היקר.

פירסמת לפני כמה ימים משהו שמישהו כתב על הדיין רבי אברהם דירנפלד, וכמי שמכיר קצת את הענין מקרוב, כאב לי מאוד לראות את הנכתב, שהוא ממש שקר גמור וההיפך הגמור מהמציאות, וחשוב לי מאוד להעמיד דברים על דיוקם.
אני בטוח שתהיה הוגן ותפרסם את הדברים במלואם, שלא להשאיר ח"ו דבר שקר ושם רע ברשות הרבים על אדם על לא עוול בכפו.

ובכן, הנגיד ר' ברוך אשר רייכמן ז"ל, תרם בחייו מיליוני שקלים לתורה ולחסד, ונחלץ חושים בצניעות ובסתר לסייע ולהציל נפשות מתוך אהבת ישראל עמוקה שפיעמה בקרבו, ובמיוחד היה לבו חם ונכון תמיד למען רווחת עניי ארץ ישראל, ובין היתר זכה להקים בממונו בבני ברק מרכז אחסון ענק 'אהל אסתר' ע"ש חמותו, עבור ארגון 'אהבת חסד' של בעלזא המספק מדי שבוע מזון למאות משפחות מצוקה (זה התמונה שפרסמתם).
לפני כשנה הגיע רבי אברהם דירנפלד ביחד עם קבוצה של רבני בעלזא לאנטווערפן, ומיד עם הגיעם, עלו לבית משפחת רייכמן כדי לבקר את הנגיד ששכב מחוסר הכרה ולברכו, וכן לעודד ולחזק את לב האלמנה ואת כל בני המשפחה שיחי'. הרבנים שיחי' שהו בבית זמן רב, והחיו את לבם של כל בני המשפחה היקרה.
לפני כל חג, היו רבני אהבת חסד מתקשרים מאר"י לאלמנה שתחי', לדרוש בשלומה ולאחל לה חג שמח, ולברכה מקרב לב בברכות התורה.
גם כשהמשפחה חיתנה, והמוסדות האחרים כבר הספיקו 'לשכוח' אותם לגמרי, אחרי שכבר לא ניתן שם יותר לקבל כסף - אהבת חסד שלחו סידור מכובד ומרגש לשבת שבע ברכות, עם ברכה לבבית בשם כל המשפחות בא"י, כדי להביע רגשי הכרת טובה גדולה ולהראות שעדיין זוכרים להם את החסד הגדול אשר עשו. 
כמו כן, השבוע נסע רבי אברהם דירנפלד במיוחד מא"י לאנטווערפן כדי לנחם את המשפחה השבורה ולהביע רגשי הערכה והכרת-טובה בשם אלפי המשפחות למשפחה הנכבדה שאביהם ז"ל זכה בחייו לפעול כל כך הרבה מעשים טובים בממונו ובכך לעשות טובה עצומה לנשמתו לעד, כאשר רבבות זכויות הצדקה והחסד ימשיכו ללוותו ולעמוד לימינו לנצח נצחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.