רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 5 בדצמבר 2017

הערות והארות


מסכן - הרב מטעם -  כותבים נגדו באינטרנט.הוא מתעלם מזה שכל מה שהוא אומר נגד איזה מי שיהיה מצוטט מיידית באתר הבית כיכר השבת.לו מותר הכל.
=====================
בפרשת שלאף-באבוב - זה דרכם רצים להוציא צו מניעה ואחר כך נמנעים מלדון בדין תורה. אז מגיע בית דין אחר ומבטל את צו המניעה.
הפושע הגדול הוא בית הדין שהוציא את צו המניעה כאילו איננו יודע שיש לו כאן עסק עם נוכלים ותיקים שמתחמקים מדין תורה בהרבה גזרות.
=====================
פקחי משרד החינוך הגיעו לבית ספר על טהרת הקודש שבנשיאות הגאון הגדול רבי אברהם יהשוע סולוביצ'יק
בשכונת נווה יעקב בירושלים והחלו לעבור על תכני הלימוד כשההנהלה הביע את פליאתה  בפניהם על כך שאינם מקושרים כלל למוסדות המדינה הסתבר שנפלה טעות והכוונה הייתה למוסד הסמוך המשוייך לפלג ששוב מתבררת התרמית שמוסדותיהם נתונים תחת פיקוחם של משרד החינוך ומתוקצבים על ידי המדינה.
=====================
לצערינו יש הרבה בנות מבוגרות שלא התחתנו בגלל שיש בחורים שמבקשים דירה
 =====================
השיטה הליטאית למכור את הבחורים על פי ערך של ישיבות היא בזויה והרסנית גורמת לעיוות כל בסיס הגיוני ורצון לרצות להיות גדול בתורה ועל לכל יראת שמים, רוצים ללמוד בחברון כי שמה המחיר גבוה יותר בשידוכים, האם יש הגיון 'השקפתי' בענין הזה? האם יש כאן הגיון מוסרי או שמא הפכו את הישיבות לבתי מסחר כמו בתי מלון שלהם יותר כוכבים
 =====================
אני מציע שביתה של הורי הבנות מכריזים אין שידוכים יותר משאירים את הבחורים רווקים, נראה מה יעשו אז, האם ימשיכו לבקש סכומים כאלו או שיבינו כי המשחק הזה נגמר - חמורים ההורים שמשלמים, הם אשמים במצב הזה, כשיש שוק העסק עובד כשאין שוק אין מכירות. על ההורים להחליט כי לא נותנים יותר, ואולי שרבנים וראשי ישיבות יעשו חרם על מי שכן נותנים כמו שעשו רבנים בהפקעת שערים, אולי זה יציל את המצב

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.