רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 17 באוגוסט 2017

בצפת מרגישים את המערכה של 'בעולמם של חרדים' נגד הגיוס והצוות נקרא לאיחוד השורות. לעמוד מאחורי וילשאנסקי! בפנים כל הפרטים!

המייל האדום הוא הכותל המערבי של בחורי צפת. שם הם שופכים את צקון ליבם על מה שאסור להם לעשות בריש גלי. כלפי חוץ הם מחוייכים ונימוסיים כמו ילד שאביו מתעלל בו ושומר זאת עמוק בבטנו, אך ברגע שהוא יוכל לפרוק את תיסכולו וכאבו הוא יעשה זאת מיד.

וכך בין מאות המיילים הגיע מייל של בחור מצפת שאנו מפרסמים אותו כמות שהוא:

"למייל האדום:

הישיבה מאד מפחדת. כולם כבר יודעים שהרב וילשאנסקי הוא עשה שכל בחורי חב"ד יתגייסו וכל מי שלומד בצפת לא יכול לעשות כמעט פטור כי הוא רשום מיד בצבא כדי שהישיבה תקבל עליו כסף. 

רואים זאת בכמה דברים. הרב עופר מידובניק כבר כמה חודשים כל התוועדות משבח את הרב וילשאנסקי כל התוועדות מקפיד לצטט אותו ולדבר בשבחו לספר עליו סיפורים רבים. לאחרונה הרב מידובניק אמר כי כל מי שחולק על הרב וילשאנסקי זה לחלוק ישירות על הרבי.

אני אישית מאד נפגעתי מכך תמיד חשבתי שהוא לא בפוליטיקה וראיתי שהוא כן בפוליטיקה כי הוא מאז שבעולמם של חרדים כותב על וילשאנסקי הוא כל הזמן מדבר ומשבח אותו. 

בפעם האחרונה הוא אמר אתם חושבים שהרב וילשאנסקי לא משיחיסט רק אני יודע כמה הוא משיחיסט הוא גדול המשיחיסטים הוא משיחיסט אמיתי. 

אבל מי שמכיר יודע שבבית שלו ובהתאחדות החסידים הרב עופר צוחק על וילשאנסקי מאד ושונא אותו כי לא נתן לילדים שלו להכנס בתוך הישיבה, אך כולם יבלו הוראה לדבר רק על הרב וילשאנסקי וזה שקר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.