רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 16 בינואר 2017

מבוכה בש"ס: מקורב לדרעי נעצר בחשד לסחיטה

המשטרה עצרה 4 חשודים במעשים שהביאו להתפטרותו של חבר מועצת ירושלים › בסביבתו של שר הפנים מדגישים: "אין לו קשר לפרשה"

יהודה שלזינגר,
כתבנו לענייני דתות (ישראל היום)

סיפור שהתחיל במבוכה גדולה

על חבר מועצה של ש"ס שנאלץ להתפטר בגלל התנהגות לא נאותה הולך ומסתבך: אתמול נעצרו ארבעה אנשים, ובהם אחד מהמקורבים ליו"ר ש"ס השר אריה דרעי, בחשד לסחיטה. היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.

בהודעת המשטרה נכתב כי "בהמשך למעצר החשודים בחשד לביצוע מעשים שהביאו להתפטרותו של חבר מועצת עיריית ירושלים לשעבר, נעצר על ידי המשטרה חשוד נוסף. המשטרה תבקש להאריך את מעצרם של החשודים‭."‬ דוד הלוי, פרקליטו של העצור המקורב לדרעי, בחר שלא להגיב.

תחילת הפרשה לפני כשלושה חו- דשים, אז נחשף בערוץ 10 כי נציג של ש"ס בעיר גדולה נאלץ להתפטר, לאחר שלראשי ש"ס הגיעו הקלטות שמעידות על אורח חיים שלא מתאים לאדם חרדי ולנציג של ש"ס. בהקלטות הוא מספר על התנהגות מינית פרועה ועל חילול שבת.

אותו נציג נאלץ להתפטר תפקידו. ל"ישראל היום" נודע כי הוא הגיש תלונה במשטרה, ובה טען כי נסחט על ידי גורמים שונים שרצו להזיז אותו מתפקידו. הוא אף העלה השערה בח- קירתו שניסו להזיז אותו מתפקידו מכיוון שעצר תקציבים שהיו מיועדים לאירועים של ש"ס, וגילה עצמאות יתר בהחלטות המפלגה באותה עירייה.

במהלך חקירת המשטרה התגלה כי ככל הנראה לא היתה נערת פיתוי אמיתית, אלא אדם שהתחזה לאישה ומשך את חבר המועצה בלשונו סביב סוגיה של כפירה בדת. אותו אדם התחזה לתושבת חרדית מפתח תקווה, והמשטרה הגיעה אליה ומצאה כי היא כלל איננה קשורה לעניין.

המשטרה בדקה בחברת הסלולר מי הבעלים של המכשיר שממנו נעשתה ההתכתבות עם חבר המועצה ומצאה את אחד העצורים בפרשה, שבמהלך החקירות ככל הנראה הפליל את האח- רים, ובהם גם את מקורבו של דרעי. בצמרת ש"ס הופתעו מהמעצר. רק כמה שעות לאחר מכן ידעו בסביבתו של דרעי על המתרחש, ומאז הפכה הפרשה לשיחת היום. בסביבתו של דרעי מדגישים כי לשר אין קשר לפרשה בשום צורה ובשום דרך, וכי אזכור שמו גובל בהוצאת דיבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.