רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 8 בנובמבר 2016

זלוטשוב מנתניה מגיבים - הם בבני ברק לא נתנו שקל אספו כסף ולא מימנו כלום

בוקר טוב ר חיים אחרי שראיתי את הכתבה השניה בסדרה  על האדמור מזלאטשוב זצו"קל אני לא יכול לעצור את עצמי וזה חייב תגובה
ובכן אני רוצה תשובה מאותם האנשים שכתבו ועוסקים בליכלוך
1) האם מישהו מהאנשים כבר התאמץ ונתן שקל למצבה
2) האם נתתם שקל על המצבה של אשתו הרבנית שזה רק שולם לפני שבוע
3) האם משהו מכם הלך לראות מה שלום  הבן של האדמר זצו"קל
4)האם נתתם שקל על החובות שהמנוח השאיר חובות של מליונים
עכשיו ניגש לחלק השני של הכתבה
5)למה אתה לא שולח תמונות מהרכבי פאר שאתה אומר
6) מה אתה עשית אישית לאדמור זצו"קל אחרי פטירתו
7)איפה כל החסידים שפרסמו אותו ודרבנו אותו רק צחוק עשיתם מימנו
עכשין אישית מה שראיתי ב לויה באותו לילה    איפה הכסף שאספת
עוד אחד  שאסף כסף
ועוד אחד ממשפחת האדמור שהוא גר בבני ברק
איפה כל הכספים שאספתם
תזכרו טוב   אני מתחיל בראשי תיבות שלכם
א... ו..     ו אחד שמפחתו מתחיל ב פ....
ואחרון אחרון חביב י...י...ל...  
אני יעשה הכל לפרסם את מי שנתן כסף ולמי הם נתתנו
אחרי הכתבה שהיה לפני שבועיים  של עומר כפרי בנושא של האדמ"ור מזלושוב שוחחתי איתו כמה פעמים ואמר לי שיש כבר את כל הכסף שאלתי אותו מי אנשים שתרמו אז נתן לי תשובה זה נאסף בנתניה אז תפסיקו לבלבל את המוח ותחפשו לכם עבודה במקום אחר
נ.ב המציאות עולה על כל דמיון הכסף נאסף בנתניה  הוכחה ששחקניו  בבני ברק  רק עשו צחוק מימנו
דרך אגב למה אף אחד מכם לא בא לקברו מבני ברק אולי כי הוא כבר לא צוחק
איפה היתהם בשלושים של אשתו
דרך אגב למה אין אף שלט בבית מדרשו בבני ברק על שמו

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.