רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 21 ביוני 2016

מדיניות השקרים והחיפוי של דגל התורה

מאת הקהילות החסידויות בחיפה

תנועת דגל התורה הסתבכה בחיפה עם נציג נוכל שפעל  בכחש ומרמה גם בתחום הציבורי וגם באופן אישי. עד כדי כך שראש העיר שהוא במקצועו עו"ד עומד על כך שאינו מוכן להעניק לו סמכויות ניהוליות משום חוסר אמון מוחלט בבן אדם. החלטתו מגובה במסמכים ועדויות מרשיעות. ההודעה על כך הגיעה לרב גפני  באופן רישמי כבר לפני שנה. מר יהב עובד עם הציבור החרדי ועם נציגיו מאגודת ישראל הרב בליטנטל  והרב אהרון כהן מש"ס באמון מוחלט והם הביאו להישגים דרמתיים עבור הציבור החרדי בחיפה. אך בדגל התיירה לא מוכנים להודות בטעויות וכשלונות הנובעת מהגאווה הליטאית. ואז החליטו לצאת במלחמת עולם בשביל נציגם הכושל. "כי כשקשה לעכל את האמת מקיאים שקרים"

במקרה הזה כל העולם אשם חוץ מהרב גפני ונציגו אלפר הכושל. אז גייסו את כל התקשורת האינטרנטית האשימו את ליצמן האשימו את נציגו המסור הרב בליטנטל האשימו את ש"ס האשימו את היועצים החרדים וכמובן את ראש העיר שהכתירו אותו בתואר המן הרשע לא פחות. אבל הם זכים וטהורים מגלגלי עיניים לשמים. ובנוסף לשקרים האלו שכרו יועץ תקשורת חילוני ליאור חורב והפכו את מלחמת הכסא והגו'ב למלחמת אידישקייט כמלחמת החשמונאים נגד היוונים רח"ל. לא פחות ולא יותר. וכעת כשראו את קלונם ברבים החליטו בעזרת יועץ התקשורת החילוני לעשות מלחמה נגד השלום בין חסידים לליטאים בדיוק כמו מלחמת הגאון מוילנא נגד הבעש"ט הקדוש.
אז בא נעבור לכמה עובדות פשוטות שלא יבלבלו אתכם.
1 . נציגם הכושל אלפר מכהן מזה 7.5 שנים בקואליציה כחבר מועצה רגיל ואנמי. מעולם הוא לא נלחם על אידישקייט מעולם לא הביא לשום הישג משמעותי. ואף לא פרש ולא איים לפרוש מקואליציית השמד רח"ל. וגם כעת כשקיבל סטירת לחי מצלצלת הוא לא פורש אלא מתבכיין. ולא רק זה שאר החברים מש"ס ואגודת ישראל לא מתכוונים לפרוש מהקואליצית השמד רח"ל. כי הם פשוט יודעים את האמת. את זה יודעים בבירור גם אריה דרעי וליצמן שהפנו עורף לגפני שכל מלחמתו נועדה לכסות על כשלונו וכישלון נציגו.
2. נציגי ש"ס ואגודת ישראל הצדיקים שבחיפה יושבים בשקט ובולעים את עלבונם בבחינת שומעים חרפתם ואינם משיבים. על כך שבמלחמה התקשורתית הניבזית המתנהלת כעת מציגים את אלפר שכל היידישקייט וכל המוסדות וההתפתחות המדהימה הקיימת בחיפה הכל בזכותו ותלויה בכיסאו. ואילו הם סתם קישוט....... הרי כל מי שמבין קצת בחיפאית חרדית יודע מי זה העסקן הערכי והמסור הרב אריה בליטנטל שפועל במסירות אין קץ למען חיפה החרדית ושהכל בזכותו ובכל אותם השנים שאלפר לא עשה כלום אלא רק רב והתקוטט עם כל העולם. נציגי אגודת ישראל וש"ס פעלו ופועלים למען הציבור החרדי בחיפה. ועוד העיז אלפר הנבזה ברוב חוצפתו להאשים אותם בעלילת דם מרושעת כאילו הם עשו דיל עם יונה יהב. בעוד שהמציאות מה לעשות היא הפוכה שהרי בליטנטל התפטר מתפקידו כסגן ראש העיר בשכר ואף הצהיר שללא סיכום מוסדר של הבנות עם דגל הוא לא מעונין להמשיך בתפקידו כסגן ראש העיר אלא ימשיך לשרת בנאמנות את הציבור כחבר מועצת העיר חיפה מטעם אגודת ישראל.
3. במסגרת הפשרה על חוק נהרי עם מנהלי המוסדות החרדיים בחיפה שנחתם השבוע בעיריית חיפה. מתוך 5 מליון שקלים שיגיעו מהעירייה. 1.5 מליון יועברו מהמוסדות החרדיים בחיפה עבור עו"ד וינרוט.  האם זה נראה לכם הגיוני שכר טרחה כזה גבוה....... ועוד מהכסף הציבורי שנועד למען המוסדות החרדיים בחיפה. אנחנו לא רוצים להאמין לשמועות כי אין לנו  ביסוס עובדתי, אבל הם אומרות שיש עוד שותפים עם מנהלי המוסדות בכסף הגדול שהתקבל. קשה להוכיח את זה אבל אלו השמועות.
לידיעתכם הפשרה הזאת נסגרה כבר לפני שנתיים ע"י הרב מוטלה קרליץ עם בליטנטל ויונה יהב, אבל מישהו טירפד את זה וד"ל. והשאלה היא מדוע "הנלחמים למען יידיש קייט" משכו  בזמן את הפשרה הרי תקציבי המוסדות משוועים לכסף ועוד לקחת מילדי חיפה החרדיים 20% ...לאירגון גיבוש וסיוע משפטי זה לבד שערוריה. שאסור לעבור על כך לסדר היום הציבורי החיפאי.
4. נציג דגל התורה פעל באופן גלוי ומוצהר נגד דעתו של מרן הרב שטיינמן שהורה להצביע בבחירות בעד יונה יהב ופורסם כך ביתד. אך בפועל פעל מטה ליטאי בעד בורובסקי והקלפיות מעידות כל כך.
האם זה דעת תורה????? האם לריב ולהסתכסך עם כל העולם זה דעת תורה???? האם בשביל לחפות על מחדלים וחוסר יושר פוגעים בשלום החיפאי????
הציבור בחיפה לא רוצה ולא מעונין במלחמות האלו. את האמת כל ילד יודע . מספיק לשקר ולרמות.
יש בורא עולם ויש דין ויש דיין. די לחילול ה' הנורא הזה. תתעסקו במלחמות הפנימיות שלכם בירושלים .בק. ספר ובבני ברק. תלחמו שם על היידישקייט .תפסיקו עם מחול השדים והשקרים הפוגע במירקם החיפאי שוחר השלום והשלווה. תפנו לדרך חדשה שאין לנו חלק עימה תמשיכו לבד לריב ולהתבכיין ואנו הקהילות החסידיות נמשיך לפרוח ולהתפתח. עד היום ישבנו בשקט. אבל לא עוד. לא ניתן לגאווה הליטאית לקלקל ולהרוס את כל מה שנבנה במסירות ועמל מתוך אחריות ציבורית. כולנו היום בליטנטל ואהרון כהן שליחי ציבור נאמנים היודעים לנווט את הציבוריות החיפאית בדרך של שלום ואחווה.
הפסטיבל הזה של מיכי אלפר חייב להפסק מיד. למען חינוך ילדנו לערכים ומידות טובות לשלום ואחווה זו דרכו.
פירשו מהקואלציה תלחמו תמשיכו לריב. עיזבו אותנו ממלחמות שיקריות והכפשות. לנו יש את הדברים האמיתיים את המנהיגות ישרת הדרך בדרכי נועם וסובלנות. כפי הוראת רבותנו שליט"א.
דרככם אינה דרכנו.
התמודדו עם האמת, גם אם היא כואבת וקשה.
ערכו חשבון נפש אמיתי איך הגעתם למצב הזה , ולחילול ה' הנוראי.
תשאלו את עצמכם מדוע הרב סמוטני מדגל התורה וגיסו של הרב גפני הודח מתפקידו לפני חודשיים מהמועצה הדתית בחיפה.
נערי דגל הקטנים והמחבלים עזבו את מקלדת האינטרנט והאייפונים וחיזרו לטעום את טעמה של התורה הקדושה ולימדו בטהרה.
קצת ענווה לא תזיק לכם. את האמת אתם יודעים, וכולנו יודעים. כסא ומשכורת זה לא יסודי התורה והאידשקייט.
מסירות נפש וערלכקייט זוהי דרכנו האמיתית נמשיך כך בגאון ובגאווה.
שאלה : מדוע שעת השמד רח"ל התחילה בדיוק לפני שבועיים כשנודע סופית שאלפר לא יהיה סגן?
שאלה : מדוע דווקא פינדרוס שסבל מחבריו הוא זה שאירגן את אסיפת תמיכה ולא קלרמן למשל?
שאלה : האם רובינשטיין יודע שאת ההוראות לאלפר נתן "חברו" מ. שפירא ולא מרנן ורבנן?

                 כולנו ליצמן בליטנטל דרעי ואהרון כהן - ולא גפני ואלפר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.