רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 20 ביוני 2016

ווארטים


אחד שואל את אבא שלו אבא תגיד חברים הזמינו אותי למנגל טבעוני מה עדיף לדעתך תחליף סטיק תחליף המבורגר אוו תחליף שיפודים האבא אומר לו תחליף חברים

אני:סבתא,את זוכרת את הדייט הראשון שלך עם סבא?
סבתא: במרוקו אין דבר כזה דייטים,היה חסר חיטה אז מכרו אותי למשפחה שלו.
אברהם ואסתר טסים מברוקלין
לאוסטרליה לרגל יום נישואיהם
הארבעים, כשלפתע מפציע קולו של
הטייס ברמקולים:
"נוסעים יקרים, אחד מהמנועים שלנו
הפסיק לעבוד. למזלנו, זה קרה
מעל אי קטן, כך שאני מאמין שאנחנו
נינצל. אך, מאחר ואי זה אינו מסומן
במפה, יש סיכוי שלא ימצאו אותנו
לעולם".
הם נוחתים בשלום על האי ואברהם פונה
לאסתר: "תגידי, שילמת לרבי על
הכיסאות שלנו בבית הכנסת?"
"לא הספקתי", עונה אסתר.
"ואת התרומה לקרן היהודית שלחת?"
"אויש, אברהם", היא עונה בבושה,
"שמתי במעטפה, אך עוד לא שלחתי!"
"ואת התרומה לבניית האגף החדש בבית
הכנסת נתת?"
"אני כל כך מצטערת, יקירי, זה פשוט
פרח מזכרוני, עם כל ההכנות לנסיעה!"
אברהם נותן לאשתו את הנשיקה הכי
גדולה מזה ארבעים שנה. המומה, היא
מסתכלת עליו ושואלת: "אחרי כל זה,
למה אתה מנשק אותי, אברהם?"
הוא עונה: "כי הם ימצאו אותנו,
אסתר, הם ימצאו אותנו!!!"

שלושה סטודנטים לא עברו את המבחן כיוון שלא למדו, באו עם תכנית בראש, התלכלכו בבוץ ובאו למרצה, ״אדוני המרצה אנחנו מצטערים אבל לא עברנו את המבחן כיוון שהשתתפנו בחתונה ובדרך חזור התקלקל לנו הרכב ובזמן שטיפלנו בו התלכלכנו ובאנו מלוכלכים כפי שאתה רואה״.... , המרצה הבין ונתן להם שלושה ימים להתכונן, ביום השלישי שלושת הסטודנטים באים מוכנים למבחן כיוון שלמדו והמרצה משיב אותם בכיתות נפרדות , היו רק ארבע שאלות בדף המבחן:
1. מי אלה שהתחתנו? (25 נקודות)
2. היכן האירוע התקיים?(25 נקודות)
3. באיזו מקום התקלקל הרכב  (25 נקודות)
4. איזה מותג רכב זה? (25 נקודות)
נ.ב
תשובתכם חייבות להיות זהות
בהצצלחחחחהההה!!!

שתי 'חכמות' מטיילות להן ובדרך
אחת מוצאת שטר של עשר
דולר. היא מתכופפת, מרימה אותו,
בוחנת אותו מקרוב במבט חשוד ואז
זורקת אותו.
שואלת חברתה: "מדוע זרקת את השטר?"
"כי הוא מזוייף", משיבה ה'חכמה'
הראשונה בבטחון.
"איך את יודעת שהוא מזויף?"
היא עונה: "ראית פעם שטר של עשר
דולר עם שני אפסים?!"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.