רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 25 ביולי 2017

ווארטים


״אמת היא לא משהו מחוץ לך שאתה צריך למצוא, זה משהו בתוכך שיש לגלות אותו״.

"ידע אינו מספיק – יש להשתמש בו. רצון אינו מספיק – יש להוציאו אל הפועל."

אדמור מסוים נפטר וצאצאיו התקוטטו על ירושתו. שאלו מקובל גדול מה קורה עם האדמור הזה איפה שהוא נמצא עכשיו. אז הוא אמר להם הוא שוכב טוב. שאלוהו מה כוונתך. אמר להם - הוא ראה איך אחד הבנים מתנהג אז הוא התהפך בקברו ואחר כך הוא ראה איך השני מתנהג אז הוא התהפך שוב. אז עכשיו הוא שוכב ישר.

יהודי מגיע לרב ומספר שהוא שואל בשביל חבר שצריך תיקון לעבירה חמורה. שואל אותו הרב ״למה חבר שלך לא בא לשאול בעצמו?״, ״הוא נורא מתבייש״ משיב היהודי. ״מה הבעיה״ עונה הרב, ״שיבוא ויגיד שהוא שואל בשביל חבר״

שוטר עוצר אותי שואל אותי "אתה יודע מה עשית?
אני: למה שתהיה לי מוטיבציה להשתתף בחידון שהפרס עליו הוא דו"ח

אחד סטלן הגיע לגהנום רואה מכול כיוון הכול מלא חשיש גרס מכל הסוגים,ישר הכין ג´ויינט רציני.בא לאחד מבקש ממנו אש, זה אומר לו: אם היה פה אש, זה היה גן עדן

‬: ‏למכירה:
‏מגנומטרים יד 2.
‏כחדשים ממש.
‏כמעט 0 ק״מ.
‏אחריות יצרן
‏לשלוש שנים.
‏באריזה מקורית.
‏כולל הניילונים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.