רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 26 בפברואר 2017

במה התגאו כולם בחתנה של איוונקה (יעל) לאו

מאת איש הרבנות הראשית

היח"צנים ששכרה משפחת לאו להביא אנשים מכובדים הוכיחו את עצמם והם אכן עשו עבודה טובה והביאו הרבה אנשים מכובדים והכל בשביל להרשים את החתן. בקליפ וידאו הקצר ששיגרו יח"צני המשפחה לאתרים מהחתונה ניתן לראות שכל אורח רם מעלה שבא לרקוד במעגל הקרוב אביה של אייונקה (יעל) לאו הלא הוא בעל היתר מכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו מספר לחתן שידע מי בא לכבד אותו.
את החופה הנחה בעברית צחה אחד מידידי המשפחה משל היה מדובר בהגשת מהדורת חדשות. סב הכלה הגאון הרב ישראל לאו רבה של ת"א-יפו שבירך בעברית כיאה וכראוי למי שמתיימר להיות "הנציג החרדי" למשרת הרה"ר לישראל סיפר לכולם כיצד הוא שהה בארה"ב בשבת העליה לתורה אבל איך נזכר בהפטרה בזוג הצעיר בנכדתו ובחתנה "נפתלי (כך שמו של החתן) איילה שלוחה מקפץ" מקפץ לאן? לביה"ס למשפטים. גם בשבע ברכות שהגיע כב' נשיא המדינה מר ראובן ריבלין התגאה סב הכלה הרב ישראל לאו בכך שהחתן למד משפטים. ריבלין בדברי הברכה לזוג היפה (כהגדרתו) אמר "אני לא יודע באיזה בי"ס למדת משפטים" – אכן חתנו של בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו הוא בוגר בי"ס למשפטים זהו כרטיס הביקור שבחרה משפחת לאו להציג את חתנה החדש.
ראש הממשלה מר בנימין נתניהו בחר להתקשר ולאחל מזל טוב. משפחת לאו הוציאה הודעה על כך וזאת בשל נסיעה דחופה לחו"ל. אבל באחד מימי השבע ברכות הוא יכל לכבד אך הוא בחר שלא להופיע אחרי האמבוש שעשה לו בעל היתר המכירה והרב הראשי לישראל דוד לאו בכמה עניני דת ומדינה ומאז הוא ממדר את דוד לאו ומתנהל רק מול הלשכה של עמיתו הראשון לציון והרב הראשי לישראל יצחק יוסף.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.