רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 22 בפברואר 2017

הרב שקד בוהדנה - שורשי הסיטרא אחרא - פרק ב: בלודוזר חסר מעצורים:

מאת לוחם מלחמות ה'

שלום לכולם, כמו שהבטחתי בפרק הקודם, אנחנו הולכים לפרק לגורמים את התופעה המסוכנת ששמה שקד בוהדנה, לא נחשוש להביא את כל הידוע לנו אודותיו, (מבלי לשנות ולהוסיף כמובן) אך בקשתי גם מאחרים היודעים עליו לשתף ולשלוח לאתר את כל מה שידוע להם על עברו המביש.

נתחיל קודם בדרכו להיכן שהוא, כיצד פילס במהירות מטאורית את דרכו מחילוני בור ועם הארץ אוכל נבילות וטריפות להיות רב קהילה החשובה ביותר בעיר אלעד, מקובל בעל שם, ומכניס עשרות אלפי שקלים בשבוע!!!
אז כמו שאמרתי, טיפש הוא לא! ראשית הוא ברח מעיר מולדתו רעננה, שם מכירים אותו ומעלליו היטב, הוא ניגש ישר ללימודי קבלה בלי לבזבז הרבה זמן על חומש וגמרא, ישר לעסקים... אחרי שלמד כמה "תרגילים" בקבלה וכמה מושגי בסיס ביהדות (ויש לו קליטה טובה לבחור, לא לזלזל) הוא נחת היישר לראש העין למסור לעדה התימנית שיעורים, הוא הצליח להרשים אותם והם התפתו למנותו רב ביהכ"נ (כשרק שלוש שנים לפני זה הוא עוד היה חילוני!) ,עוד החלב על שפתיו והוא כבר החל בהפצת דיסקים ומודעות המאדירות את שמו, צדיק בא לעיר וכו', כעבור שבועיים גילו הוועד שם את טעותם ולא ידעו איך להפטר ממנו, אבל משמיים סובבו שהגיע אליו הצעה מפתה שהוא לא היה חולם עליה, להיות רב בקהילת ביהכנ"ס אור-החיים באלעד, למי שלא מכיר, מדובר במעצמת על בקנה מידה ארצי, שטיבלאך ענק, אולם שמחות מפואר, ביהכנ"ס מרשים עם רחבה ענקית, בקיצור חלומו של כל רב, בטח רב בראשית דרכו ביהדות בכלל... ובטח ובטח לרב שכל מטרתו זה כסף והרבה כסף.
בביהכנ"ס בראש העין נפתח דיון סוער בוועד אם ללכת לוועד בהכנ"ס באלעד ולהזהיר אותם מהנוכל בוהדנה לבל יפלו ברשתו, בסופו של דבר מתקבלת ההחלטה שלא! וזאת בכדי לוודא שבוהדנה אכן יעזוב כליל את הקהילה שם ללא דרך חזרה, החלטה מושכלת בהחלט מבחינתם, הם ניצלו בנס מציפורניו.
אבל הקהילה של ביהכנ"ס ע"ש אור-החיים הק' באלעד נכנסה לבוץ טובעני ולסחרור שלא הכירו, הנוכל הזה הצליח לפרק ולפרק בתוך שנתיים את הקהילה לרסיסים, ומדובר בקהילה שהיתה לשם דבר בארץ מכל הבחינות, הנוכל הלז העיף 70 אחוז ממתפללי ביהכנ"ס הקבועים מזה שנים (כמובן שהכניס את חייליו במקום), השתלט על כל ניהול וכספי ביהכנ"ס באופן טוטאלי, שלטון עריץ ויחיד ללא מגבלות וללא גבולות, איך זה קרה? תשמעו:
ובכן בתחילה כמובן שלא ידענו מה טיבו, אך מדרשותיו ניכר היה כי בעל כישרון הינו, וכן שעסקו בעיקר בחכמת הקבלה. האמת שקצת תמהנו על מנהגי הכבוד שנוהג בעצמו ומלבושיו, וכן על הרהבת העוז ללימודי קבלה בשנות העשרים לחייו על אף שנודע לנו כי זה לא מכבר היה הנ"ל חילוני מובהק, אך אם כל זאת, לא הרהרנו אחריו, שמא באמת עשה תשובה גמורה והינו כעת צדיק גמור.
אך אט אט החלו להגיע עוד ועוד תמיהות, האחת משכיחה את חברתה וכשהדברים החלו להתגלגל, התחלנו קצת להתבלבל...
חודשים בודדים מבואו, מיד בתום מעבר הקהילה למשכנה החדש והקבוע, בניין מפואר שהוקם בעמל רב בעשר אצבעתיו של הגבאי המסור אבי אפרהימי הי"ו, "לפתע" פרץ סכסוך בינולגבאי המשנה, כאשר בוהדנה גורם מלבה ודוחק באחרון לפרוש ולעזוב את ביהכ"ס, וכך הוה, הדבר נראה מוזר ביותר, האם זו היא דרך התורה להשכין שלום בין רעים? תמהנו, אך שתקנו!
מאז, לאחר שהצליח בחכמה רבה ותוך חודשים בודדים לבודד את הגבאי אפרהימי, החל בוהדנה לנבור במרץ ובהתלהבות בתוככי חברי העמותה ולהשיג כל פיסת מידע, זאת למרות שהוחתם שאין בסמכותו להתקרב לעניינים כספיים וניהוליים בשום אופן, הנ"ל הצליח תוך חודשים ספורים בתחכום לא קטן להרגיז שוב ושוב את הגבאי שנותר לבדו אל מול הסטה מתוזמנת ומתוחכמת ע"י בוהדנה שלא חדל מלהסיט את מתפללי ביהכנ"ס ואברכי הכולל כנגדו בו בעת שברשותו ובמימונו הם לומדים במבנה, כל זאת ראינו אך עדיין לא התעשתנו!
ואז זה הגיע, חודש תמוז תשע"ג, לפני שלוש וחצי שנים, הנוכל בוהדנה שחתר מהרגע הראשון להשתלטות טוטאלית על ביהכנ"ס הרגיש כבר מספיק חזק במעמדו שהתבסס על השפלה וכרסום מתמיד בכבודו של הגבאי המסור, מזמן לביתו את אברכי הכולל למספר "מפגשי חובה" בביתו ומחייבם להגיע ("מי שיעדר, שיחפש כולל אחר"). הוא מתכנן איתם לפרטי פרטים את הדחתו האלימה של הגבאי המסור שבנה בעשר אצבעותיו את ביהכנ"ס יום ולילה לא ישבות למען כבוד התורה, העילה בושלה: "אי מתן דו"ח כספי לציבור", וכן הרקע והתפאורה, כביכול "פגיעה בכבוד הרב" ו"נקמת כבוד התורה" וכו'... כמעט שכחנו, הרב מבטיח גם העלאה במשכורת האברכים, לכשיעשו את המוטל עליהם: הכאת הגבאי לעין כל עד זוב דם!!! (זאת ועוד לקמן, מתוך עדויות האברכים שנכחו).
מה שקרה הלאה לקוח כאילו מהסרטים, אף אחד לא יכול להאמין שזה נעשה ועוד בתוך ביהכנ"ס מול ההיכל ועוד בליל שב"ק בשיא עיצומה של התפילה, ועוד בישוב חרדי! אך זה קרה:
ד' אלול שבת קודש פ' שופטים תשע"ג, הקהל מגיע כהרגלו לביהכנ"ס לבוש שבת, 'חיילי' הרב פרושים מחכים להצגה "הכי טובה בעיר" שמתחילה מיד בתום קבלת השבת: שליח ידוע מטעם הרב עולה לבימה ל"מחאה על ביזיון הרב" כנגד הגבאי, הגבאי מבקש ממנו לרדת, ואז ה"רב פקד" מסמן, האות ניתנה, וחברי החוליה מזנקים על הגבאי המסכן ומפליאים בו את מכותיהם באגרופים תוך הוצאת דם בפניו עם התקדש השבת, ולא נחו ולא שקטו עד שגילגלוהו ממדרגות ביהכנ"ס וקרעו בגדיו. בכל זה, ה"רב" דנן, יושב על כיסאו המרופד ומחייך בהנאה מהסרט הערבי שביים בהצלחה לכבוד שבת המלכה, פרצופו נחשף! העובדה שבנו הקטן של הגבאי, נכח והתפלל במקום לא הטרידה מי מהפושעים הנ"ל שלנגד עיניהם ראו רק דם ואש ו.. הרבה כסף שזורם לידיהם החל מעתה! (אגב מי שרוצה יוכל לחפש באינטרנט, היו על המקרה המזעזע הזה כתבות בכל המדיה העיתונאית והרדיופונית)
הנעשה בבית הכנסת בניצוחו של ה'רב' שפיקד על כל הנ"ל, ואף דיבר ב'דרשה' לאחמ"כ כאחרון העבריינים ("מה אתם מתרגשים, אני אוכל אותו כמו צ'יפס לארוחת ערב", כך, לנוכח חיוכי להקת הצבועים נוטפי הדם שסביבו..) היכה בתדהמה את כולם, כזאת תדהמה עד כי נעתקו מכולם המילים מהפה, אך לדאבונינו, לחלק מהמתפללים נעתקו מליבם גם המצפון והרגש היהודי, אלו אותם חיות-אדם שרקדו לאחמ"כ עם 'רבם' על הדם השפוך, פשוטו כמשמעו!
אולם, אותם אלו שמצפונם ורגשותיהם לא הוכחדו במתקפה הזאת, עם עיכול הנעשה והמשמעויות, החלו להתפזר אט אט בבתי כנסיות סמוכים תוך שהם נמנעים מלהתבטא בפרהסיא את אשר על ליבם, הן מתוך בילבול הדעת, הן מתוך פחד ואימה מהאברכים הבריונים של הרב הנ"ל, אותם ביריונים לא התמהמהו להשתלח ולהכות כל מי שנקרה בדרכם ולבזותו ברבים בהמלצת 'רבם' כמובן. למעשה, כיום, בודדים ממש מתוך מתפללי ביהכנ"ס שייכים לקהילה המקורית, 80% עזבו לדרכם, חלקם מגיע רק לעיתים נדירות, בני התורה ואברכי המשי ברחו כולם כאחד מביהכנ"ס, אלו עובדות!
על חילול ה' הנורא והרצח שנעשה ע"י בעלי זקנים חובשי מגבעות מול ארון הקודש תוך חילול שבת ולעיני ילדים רכים ותמימים, על זה כבר לא נדבר, כי מאז ועד היום זה כבר "בקטנה" כמו שנהוג לומר.
בואו אחי, אאיר עינכם בקצרה מעט מהמעט מאשר עשה הנוול הנ"ל מאז ועד עתה:הדבר הראשון שעשה, ללא אומר ובלי בושה, קבע לעצמו משכורת מכובדת של 5000 ₪ לחודש!!! מכספי ביהכנ"ס וללא הודעה לציבור ע"כ, אני בטוח שבודדים יודעים ממשכורתו זאת, מלבד משכורתו (מי יודע כמה?) כראש כולל ומלבד כספי הפידיון מתיקונים שעורך בכל יום ויום ברחבי הארץ כאשר הכסף זורם הישר לידיו, והסכום מוערך בעוד עשיריה לפחות בשבוע! (ואל תשכחו מחר יום ה' יש תיקון שובבי"ם ב'אור החיים' עם 'כבוד הרב', יש על כך "רק" עשרת אלפים מודעות מודבקות ברחבי אלעד, מכספי הציבור כמובן, אלא מה?)
מיד לאחמ"כ החל ה"רב" הנ"ל להעמיד דוכנים בכניסה לשטיבלאך ע"י הני אברכי בריוני, ולהחתים את העוברים ושבים על בקשת הקצאה למקום על שמו. זאת ועוד אינו מתבייש לעמוד קבל עם ועדה ולהכריז בבתי דין ובבתי משפט כי ביהכנ"ס שייך לו, כאילו איננו יודעים היכן הסתובב וכיצד, בשנים בהם הגבאי המסור כיתת ידיו ורגליו ואסף פרוטה לפרוטה להקמת ביהכנ"ס, ולא עוד אלא שהפך את הגבאי המסור הזה לאויב הציבור, זאת במקום הכרת הטוב בלי סוף שחייבים לו כולם ובמיוחד הוא עצמו שקיבל ממנו את הכול על מגש זהב כשלא טרח ועמל לכלום. כל זאת אנו רואים, רואים ועדיין שותקים!
לא לחינם אמר מי שאמר כי בוהדנה הפך בכישופיו את ביהכנ"ס למנזר השתקנים... אך לא עוד!
מה קרה הלאה? המשך בפרק הבא, שווה לחכות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.