רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בינואר 2017

ליצמן טוען כי ח"כ במפלגה הציונית עומד מאחורי התחקירים נגדו

מי מתנכל ל'מאמי הלאומי'? סדרת כתבות ששודרה השבוע בחדשות 2 תיעדה כיצד גורמים שונים פועלים לקידום אינטרסים במשרד הבריאות בתמורה לכסף.

לשאלה האם יש מי שעומד מאחרי הכתבות, השיב ליצמן: "כן, יש כאן ח"כ שעומד מאחורי זה. מדובר במיקי רוזנטל (המחנ"צ), נראה לי שהוא כועס שלא תמכתי בהצעת חוק שלו. עכשיו הוא מנסה להחזיר לי".

שר הבריאות אף התבדח כי בימיים האחרונים בדק כל פגישה מול המזכירה, "מי יזם את הפגישה וכמה שילמו". על עצם התחקיר אמר השר: "גם אתה או כל עיתונאי אחר שיבקש לקבוע איתי פגישה, היא תאושר. אני נפגש עם כל מי שמבקש ממני".

מיקי רוזנטל מסר: "כדאי שהשר ליצמן יתמודד עם האשמות הכבדות שעולות מתחקיר חדשות 2 על הסיוע שהוא מעניק לחברות הטבק ועל העובדה שהוא מגדיל במחדליו את הפגיעה בחולים. זאת, במקום להפיץ נגדי בדיות".
כאמור, בשבוע שעבר פורסמה בערוץ 2 סדרת תחקירים כנגד השר ליצמן ואנשי לשכתו.
סדרת התחקירים כונתה "מסך עשן", ובה מוצג קטעי וידאו כיצד מעטפות כסף שנמסרות למאכער המקורב לשר הבריאות ליצמן פותחות דלתות במשרד הבריאות - עבור חברה פיקטיבית לייבוא סיגריות אלקטרוניות המבקשת להכניס לארץ את מוצריה.
הפרק הראשון הראה כיצד כתב עיתון 'המודיע', הנחשב למקורב לשר ליצמן, מסדר פגישה בלעדית עם בכירים במשרד הבריאות בעבור מעטפות מזומנים בגובה אלפי שקלים, הפרק השני הראה כיצד שר הבריאות עם כל צוות לשכתו קיבל נציגים של חברת סיגריות פיקטיבית והקדיש להם דקות ארוכות שבסופן יבהיר שהמלחמה בסיגריות לא בראש מעייניו.
"מה שידוע לי כרגע זה שאני לא אמור לטפל בדברים האלה", נשמע מספר שר הבריאות ליצמן לתחקירן חדשות 2. "אני צריך לבדוק אם האנשים שלי לא עושים עם זה משהו כרגע ... נראה בדיוק מה, מי. נבדוק מסודר".
החלק השלישי מספר  כיצד שר הבריאות נפגש באופן תדיר עם חברות הטבק הגדולות בעולם - ומה גרם לליצמן לשנות את דעתו ולהתנגד פתאום לחוק שהוא עצמו קידם לצמצום נזקי העישון.
כאמור, למרות טירחת אנשי התקשורת שרצו להפיל את ליצמן באמצעות מצלמה נסתרת, הם לא הצליחו בכך, ולא מצאו שום דבר פלילי.  כאמור, הכתבות עלו לאחר שיש גורמים חילוניים עוינים ואינטרסנטים שצרה עיניהם בהצלחתו ובפופולריותו של השר ליצמן. כידוע, כל מי שפונה או רוצה עזרה מהשר מקבל מיד ללא כל תשלום או תמורה, ויעידו על כך רבים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.