רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 15 בינואר 2017

שקר שחוזרים עליו כמה פעמים לא הופך לאמת גם אם חוזרים וחוזרים

השבוע החל פסטיבל ההכנות להכשרת דעת הקהל לקראת חזרתו של העבריין המורשע אהרונוב לתוככי ההוויה החבדית. אנשיו לא בוחלים בשום דרך. החל מתשלומים הזויים ליחצנים המלקקים עבורו את כל הדרך לקומה השניה בבית שזר, ועד לכתבות ״מטעם״ בכל מיני עיתונים תוך גיבובי שקרים ובדיות מצוצים מהאצבע. הכל על מנת להכשיר את השרץ בק״ן טעמים. 
הכל אולי היה נסלח כי בכל זאת מדובר פה בצער בעלי חיים, כשהבן אדם נמק כאחרון הפושעים בבית הסוהר ומשווע לקרן אור וזיק של תקווה ואשליה שמישהו מחכה לניהול שלו מחוץ לסורגים. 

אבל השבוע חברים, הגזמתם !!! הגזמתם לגמרי כשגררתם את הרבי עצמו לתוך מאורת העבריינים הזו. 
במאמר שפירסם הרב נפתלי ליפסקר בעיתון כפר חבד האחרון קובע ליפסקר כי הרבי ביחידות עם שני מזכירים (ובשביל להדגיש את הקדושה והאותנטיות השתמש במושג משב״ק בכדי לפזר הילה...) אמר בענינו של אהרונוב:
״...הוא יו״ר צאגו״ח ואף אחד לא יכול לשנות זאת אלא מכאן...״

רגע. קחו אויר. הרבי אמר את זה מתי? 
בואו נעשה סדר. יושב ראש צאגו״ח היה עד יום פטירתו הרב ישראל לייבוב ע״ה. הרב לייבוב נפטר בי״ט אדר תשנ״ד. האם אהרונוב מונה ליושב ראש צאגו״ח לפני פטירת הרב לייבוב? ברור שלא. 
האם יש איזה ״משב״ק״ אחד דובר אמת שיכול להעיד כי הרבי דיבר מילה אחת אחרי כ״ז אדר נ״ב? ועוד אחרי הסטרוק השני האם מישהו שמע את הרבי אומר מילה אחת? בטח שאין אף עדות על משפט שלם שאמר הרבי ועוד בשנת תשנ״ד. 
הרב ליפסקר, אני רק שאלה:
האם הכל מותר לעשות בגלל הפחד שלך מאהרונוב, כולל להמציא יחידות שלא הייתה ולא נבראה, ולא מתיישרת עם העובדות והתאריכים העיקר להביא את הפושע/גנב/מלבין הון/מעלים מס חזרה לקידמת הבמה. 
שחררו אותנו מעולו של זה. אימרו הרף למשחית. תנו לנו אוויר נקי בלי עבריינים מסביב. 
מושחתים נמאסתם!!!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.