רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 24 באפריל 2014

מבזקים - מפה ומשם


סערה בצפת - חמץ נאפה בעיצומו של פסח! הרב מרדכי ביסטריצקי אחראי תחום כשרות בצפת, בחשיפות: הסרנו את הכשרות מסניף 'מחסני השוק' בעיר לאחר שעובד המאפייה הוציא חמץ בחג כהכנה למכירת פיתות ולחמניות
----------------
בנצי פורגס כונן הצגו"ד בחשיפות: האד' מאשלג נפגע מגז פלפל שהותז עליו ע"י שני אלמונים בבית מדרשו ברח' שד"ל בב"ב. האד' טופל במקום ומצבו טוב. השניים צולמו וזוהו ע"י כוחות המשטרה שהגיעה למקום.
יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי כעת בביקור חולים בבית החולים שערי צדק אצל הגאון הגדול רבי ציון בוארון שליט"א
----------------
פרסום ראשון: המהלך המימונא חייג ליצמן לפרוש ודרש ממנו לעזוב את המקום לא יאה שח"כ חרדי יושב עם מחריבי הדת במימונא אחת אמר ליצמן פרוש שענה שהוא לא מייצג את הכנסת אלא את משפחת פרוש ליצמן ענה לו שתגובה הוא יקבל ביום ראשון בעיתון המודיע, ביום ראשון יחולק עיתון המודיע חינם ב95000 עותקים בריכוזים החסידיים בכל הארץ בו יהיה סיקור של כל החסידויות הגדולות והקטנות כמה חייבי גיוס יש מכל חסידות לפי נתונים של ישיבות וכמובן בשער העיתון "תמונתו של פרוש מחובק עם אורי אריאל"
משדר הצהריים בנייעס החרדי:
----------------
אלי כהן בפרסום ראשון: רבנים חרדיים מוחתמים בימים אלו נגד שלטונות הצבא על תפיסת הישיבה ביצהר, והפיכתו לבסיס צבאי. כעת שקט בישיבה כי הצבא השתלט בדיוק בתחילת בין הזמנים, בעוד כשבוע כשהבחורים יחזרו לישיבה אז יחלו המהומת על הישיבה.
ומביא אף שני שמות של רבנים שחתמו.
----------------
עוד ממשיך אלי כהן: אוהד יחזקאלי הוא מבהיר: גם אתמול שוחחתי עם גורמים בערוץ הכנסת וגם היום שוחחתי עם מינה צמח ושניהם הכחישו את הסקר לפיו אריה דרעי גובר על ישי עשרות מונים. עוד מוסיף דובר ישי: כנראה שמישהו שם נמצא בלחץ.
----------------
אחרי שתיקה ארוכה והעלמות פתאומית לחו"ל בני אלבז מתראיין ליוסי בן עטר ב"גלי ישראל" ומספר בכאב מה גרם לו לעזוב את הארץ. ואומר "אריה דרעי במצב שלו עכשיו מסכן בגלל היועצים שלו. הוא מסכן בגלל שאין לו אנשים נאמנים"

להמשך המבזקים כנסו כאן:



----------------
הרב אבוחצירא מיבנה נבחר לנציג הרבנות בבחירות לרבנות בירושלים [-]
רב העיר יבנה, הרב דוד אבוחצירא, נבחר לנציג של הרבנות הראשית בוועדת הבחירות שתקבע מי יהיה הרב של ירושלים.
----------------
המשטרה: תשתית ראייתית נגד שני דיינים מהמרכז [-]
היחידה הארצית לחקירות הונאה במשטרה סיימה חקירת פרשה בעניינם של הדיין דב דומב מבית הדין הרבני בתל אביב והדיין משה אוחנונה מבית הדין הרבני בפתח תקוה.החקירה החלה לאור חשד כי הדיינים פעלו להשפיע על צדדים במספר תיקי גירושין אשר הובאו בפניהם, תוך הדחת עדים לשנות עדותם, שיבוש מהלכי משפט וחקירה והפרת אמונים. במהלך החקירה נחקרו מספר חשודים נוספים, נגבו עשרות עדויות ונתפסו חומרים הקשורים לפרשה.בסיומה של החקירה, קיבל ראש אח"מ את עמדת היחידה כי נתגבשה תשתית ראייתית לביצוע העבירות המיוחסות לחשודים. תיק החקירה הועבר להמשך טיפול בפרקליטות מחוז תל אביב אשר ליוותה את התיק ויובא להכרעת היועץ המשפטי לממשלה, אשר אישר את חקירת החשודים
----------------
איש התנזים של דרעי ברח לווינה והשאיר עשרות נעקצים
----------------
לא יאומן כי יסופר איש התנזים עוזי כהן מאנשי דרעי ברח לווינה כשהוא משאיר עשרות נעקצים אחריו ובהם אברכים שחיתנו ילדים השרץ הנ"ל הבטיח להם עד לאחרונה שישלם את כספם לאחרונה היה הולך לתקוף במסעדות יוקרה על חשבון העקיצות וכעת ברח לווינה
----------------
גל"צ:בצה"ל מעריכים שבתוך 3שנים יגוייסו 7.000 חרדים.צה"ל בוחן הקמת גדוד חרדי בחטיבת גבעתי,פלוגת סיור בשומרון או גדוד נוסף בבקעת הירדן
 ----------------
מוטי לביא בקול ברמה: "גם אם הרב עמאר יביא 40 מנדטים, זה לא אומר שהוא המרן הבא" .
 ----------------
מזל טוב ליו"ר התנועה הרב אריה דרעי לרגל הולדת הנכד למשפחת סננס
----------------
אבי גרינצייג חושף בטורו ב'בחדרי חרדים': הגר"י רוזן סיפר בחג כי ראשי הישיבות הכריעו להמשיך להתייצב, אך מרן הגראי"ל שטיינמן עדיין מתלבט.
 ----------------
מחר יום חמישי בשעה 20:00 במלאות 70 שנה לישיבת פוניבז' התקיים כינוס ע”י 'ועד הנציבים' באולמי תמיר עבור בוגרי הישיבה תושבי ירושלים. במעמד יחודש מפעל נציבי הישיבה
 ----------------
גאב"ד העדה"ח הגרי"ט וייס הגיע לב"ב לשמש כסנדק בשמחת הברית לנכד הגאב"ד הגר"מ גרוס.
 ----------------
בכנס בנושא שמיטה ורבנים בהתיישבות לרבנים בהתיישבות. כתר הרימון בני ברק.
 ----------------
הפרקליטות החליטה להגיש כתב אישום נגד הגר"ד דומב ראש הרכב בי"ד בת"א והגר"י אוחנונה אב"ד פ"ת, עוד היום יהיה הודעה רשמית.
 ----------------
עוד מכה לשרי רוט: לאחר שבית הדין לעבודה זרק אותה מכל המדרגות ודחה מכל וכול את טענותיה נגד 'בחדרי חרדים', הוא דחה גם את בקשת הערעור על ההחלטה שהגיש איגוד העיתונאים.
 ----------------
פתרונט:ביהמ"ש הקפיא את תוצאות המכרזים ברמבי"ש ג'2; מה שהחל כערעור של עמותות דגל נגד כרמל הולך ומתברר כערעור שיעכב את בנייתן של כשמונה מאות דירות לציבור החרדי
 ----------------
עוד הישג לעו"ד בן גביר מול הפרקליטות: בבית משפט השלום בכפר סבא קיבל השופט את עמדת בן גביר שלא להרשיע אברך שנכנס לפני מספר שנים לקבר יוסף חרף התעקשות הפרקליטות שכן להרשיעו..
 ----------------
ארה"ב: ארבעה חברי ארגון 'השומרים' בוויליאמסבורג נעצרו הלילה בחשד שהיכו גוי שחום עור, המשטרה מחפשת אחרי שני חברי שומרים נוספים.
 ----------------
גדי אגמון בקול ברמה - כל בחור מעל גיל 22 יוזמן ללשכת גיוס תל השומר לקבל פטור
 ----------------
מגיל 18-22יצטרך להתיצב כבעבר כל שנה לקבל דיחוי "מה שהיה הוא שהיה "
 ----------------
יו"ר סיעת 'יהדות התורה' בעיריית ירושלים, הרב אליעזר ראוכברגר, וחבר מועצת העיר הרב מיכל הלברשטאם, פנו היום (ד) באמצעות עו"ד מנחם מושקוביץ, אל היועץ י לממשלה, עו"ד יהודה וינשטיין, בדרישה להורות למשטרה לפתוח מיידית בחקירה נגד מי שמכנים עצמם 'ועד קרית יובל החופשית', וזאת בחשד לעבירה של הסתה וגזענות.
 ----------------
אגמון תוקף את "הפלג" בקול ברמה: אותם בחורים שמונחים לא להתייצב ולא לשתף פעולה מחייבים את עצמם להתחייל בעתיד. הם יהפכו או לחיילים או למשתמטים.
אגמון ב'קול ברמה': ההידברות עם גדו"י ונציגי הציבור היא זאת שתוביל אותנו גם בשנים הקרובות. צעירים שלא מתייצבים בלשכות הגיוס מחיילים את עצמם בכוח זה מציאות שתגרום לחיול בעל כורחם. רוב רובו של העולם החרדי משתף פעולה עם צה"ל ומבין שזה הדבר הנכון.
 ----------------
לאחר שיחת טלפון של הגרי"ד גרוסמן למפקד משטרת בית שאן. גופת הבחור מאיר קידר שוחררה כעת ללא נתיחה והלוויה תתקיים כמתוכנן.
 ----------------
אייכלר למימרן בקול ברמה;  בימים הקרובים יהיה כינוס מועצות נוסף בעניין שיתוף הפעולה עם צה"ל.
 ----------------
תא״ל גדי אגמון למימרן בקול ברמה; לא יקומו ממחי״ם. בחורי הישיבה ימשיכו לדחות גיוסם כבעבר, הטופס של הישיבה הוא זה שמוכיח כי התלמיד תלמיד ישיבה ולומד תורה. לצבא אין מדד מי חרדי ולומד או לא אין לצבא בחינה בחומר הלימוד. אם לא יעמדו ביעדים ב2017 הממשלה תיצטרך לקבוע מה קורה בהמשך,
ההבדל בין החוק לישן לחדש זה היעדים ואם לא יעמדו ביעדים הממשלה תחליט מה המשמועיות שלא עמדו ביעדים, אלו שלא מתייצבים בצו ראשון גורמים נזק לעצמם שמחיילים אותם בכוח, אנחנו בקשר עם כל הזרמים והרבנים בימים האחרונים הספרדים החסידים והליטאים,
 ----------------
בניגוד לפירסומים: הגאון ר' משה נוסבוים לא ימונה לר"מ בישיבת כנסת יצחק חדרה, הרב נוסבוים ישהה בישיבה בימי שישי ושבת.
 ----------------
מבוכה לדוד זיכרמן ממנהגי הפלג הירושלמי
בראיון אצל אבי מימרן
לאחר שלא ענה תשובה אחת לשאלתו
לדבריו של מימרן
זיכרמן אתה לא מכיר את החוק....
 ----------------
ראשוני: אדמור מאשלג  מטופל כעת ע"י כונני הצלה גוש דן לאחר שהושפרץ לעברו גז פלפל  מצבו של אדמור טוב
 ----------------
שמח בשמואל הנביא. כמה חיילים חרדים חילקו כאן חוברות לנערים במטרה להתגייס. הגיען כאן קבוצה של שלושים ירושלמים מבוגרים שעושים שמח
בהמשך כמובן מצטרפים גם 'תלמידי ישיבות בין הזמנים'..
 ----------------
אוטובוס עם חיילים יהודים שעצר בשמואל הנביא מגורש בבזיון ע"י יהודים
 ----------------
כרגע מתחילה הפגנה במקום כוחות משטרה בדרך. פינת יחזקאל
 ----------------
השומרים ב"ב: האדמור מאשלג הותקף בחדר בבית מדרשו. מצוד אחר התוקפים. לפני כחצי שעה התקבל קריאה במוקד השומרים על שני עבריינים מוכרים שתקפו בגז פלפל את האדמור מאשלג בחדר שבבית מדרשו ברחוב שדל בעיר.
 ----------------
מתנדבים שהגיעו למקום טיפלו באדמור וכעת נערך סריקות אחר החשודים.
 ----------------
'בחדרי': מנכ"ל 'הצלה' ניו יורק דוד כהן שהתפטר, הודה בהונאת ענק של חברות ביטוח ב- 9 מיליון דולר. צפוי ל- 4 שנים בכלא.
 ----------------
התפתחות בפוניבז'. החשיפות: מחר דיון בבית הדין בת"א בהרכב בראשות הדיין צימבליסט האם לפוסלו מלדון בעניין פוניבז'.
 ----------------
‏ערוץ 2: מתגבשת תשתית ראייתית להגשת כתבי אישום נגד ראש הממשלה לשעבר אולמרט ופרקליטו נבות תל-צור באשמת שיבוש הליכי משפט.
 ----------------
יו"ר ש"ס אריה דרעי כעת בביקור חולים בביה"ח 'שערי צדק' אצל חבר בית הדין העליון הגר"צ בוארון.
 ----------------
בנצי פורגס כונן ההצלה בחשיפות: האד' מאשלג נפגע מגז פלפל שהותז עליו ע"י שני אלמונים בבית מדרשו ברח' שד"ל בב"ב. האד' טופל במקום ומצבו טוב. השניים צולמו וזוהו ע"י כוחות המשטרה שהגיעה למקום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.