רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2013

אחת ממטרות הנסיעה של האדמו"ר מגור לאמריקה היא לכפות על חסידיו שלטון טרור כמו בארץ, ועל כולם לחמוס את נכסי הקהילה

מאת גערער

רבות מדובר לאחרונה אודות מטרת נסיעתו של האדמו"ר מגור לארה"ב, כולם מעריכים שמדובר בנסיעה מיותרת שלא תועיל כלל וכלל לעניין חוק הגיוס, וכל כולה אינה אלא נסיון של הרבי מגור לעשות קמבאק פוליטי ולחזור לקדמת הבמה לאחר שנות שממון במדבר, ולאחר שהאדמו"ר מגור איבד את הלגיטימציה הציבורית בעקבות התמיכה בברקת.

אך ישנו אינטרס פנימי סמוי מן העין בכל הנסיעה הזו, כאשר המאפיה של הרבי מנסה להסתיר מעשים מכוערים מגונים המתוכננים להתבצע בקהילת גור בניו יורק.

כידוע בארה"ב חסידי גור פחות טמבלים בהשוואה לאחיהם שבארץ ישראל,  ולכן הם פחות חסידים שוטים, ואינם נוהים אחר שגיונותיו של הרבי ובניו ומשמשיהם ומשמשי משמשיהם. ולא זו בלבד אלא שבארץ העמים יש אנשים שמעריכים לא רק את הרבי אלא גם את ראש הישיבה (בדימוס) ר' שאול אלטר.

הדבר חורה לרבי עד למאוד, הגם לכבוש את המלכה עמי בבית?! וציוה ליונתן בורנשטיין וליענקל ליצמן ולצוות נוסף של טרוריסטים להכין את הקרקע בבתי החסידים דגור לפני ביאת הרבי שליט"א, וליצור אוירה של תמיכה ברבי, וכן מסה של התעניינות סביב הרבי ומשמשיו ומשרתיו אשר אינם קדושים.

ציבור חסידי גור בארה"ב עדיין המום מהמהלך של הרבי לצמצום וסגירת הישיבה שם, וחיוב כלל הקהילה לשלוח את בניהם לישיבות בארץ, וכפי שכבר פורסם המטרה של המהלך הזה הוא כנ"ל: הרחבת השפעת הרבי מגור והחונטה הטרוריסטית השטלת שלו על בני הקהילה אשר בארה"ב, וזה מתאפשר יותר בארץ ישראל תחת עינא פקיחא של גדול עומד על גביו.

הרבי מגור מעוניין לסדר את הבעיה של ארה"ב אחת ולתמיד ולכפות את מרותו הבלעדית על גדולים ועל קטנים, ולכן מנסה למנף את עצמו וליצור לעצמו דמות כללית והיסטורית במעמד נגד גזירת הגיוס, וכך לרכוש את לב העם שבבורו פארק.

מקורבי הרבי הסבירו לו שהמשימה כלל לא פשוטה, משום שהציבור בארה"ב הרבה יותר פתוח והרבה יותר קשה עורף ולא יסכים לקבל הנחתות מלמעלה "און נאמען פון רבי", מה עוד שיש שם קבוצה גדולה של עשירים המחזיקים את רוב פעילות "איחוד מוסדות גור" בעולם, ואי אפשר להסתבך איתם.

אך הרבי הכין תוכנית עבודה ארוכת טווח, שבסופה הוא מקווה יוכל להמליך עליהם את אחד מבניו להיות מנהיג ורבי אחריו.

התוכנית כוללת טיהור כיסי ההתנגדות החסידים של הפני מנחם ושל ראש הישיבה (בדימוס) מגאוני הדור ר' שאול אלתר, הטיהור יעשה באמצעים כשרים יותר וכשרים פחות, וכן הקמת קיני טרור שיפעילו אלימות ובריונות כנגד כי מי שמעז להרים ראש ולהשמיע ביקורת.

כל מה שאנו מכירים מהטרור הנחות של גור בארץ (כמו, בתי ורשא, מאיר פרוש, בצלאל וקסלשטיין, כפיית החסידים למכור את דירותיהם בערד לוועדה, וכהנה רבות), הולך להיות כיוצא בו באמריקה, ובהמשך גם בלונדון ובאנטוורפן. צפון קוריאה זה כאן.

הרבה עשן מפוזר גם סביב התוכנית להעביר את כל נכסי החסידות לשליטתו המלאה והבלעדית של האדמו"ר, בניו ומקורביו, וזה כולל את כל נכסי הנדל"ן של חסידות גור בארה"ב, חיידרים, ישיבות, כוללים ובתי החסידים, וכן את קופות הצדקה השונות וכו', הכל במטרה שכאשר ביום מן הימים תתעורר בעיה הוא יוכל להוריש את כל החסידות קומפלט לאחד מבניו בלי חשש התנגדות.

תגובה 1:

  1. כמו תינוק צווחן בסופר מרקט " אני רוצה שוקולד עכשיו "

    יש אנשים שהגיעו לעמדת כוח והשפעה, להנהגה, לממלכה שמתקרבים כבר לגבורות , אבל נשארו תינוקות של בית רבן.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.