רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 31 בדצמבר 2013

היהדות החרדית אינה עומדת בפני גזירת הגיוס אלא מפני "גזירת שמואל אוירבך"

מאת הירא והחרד

צריך לשים את הדברים על השולחן ולערוך כעת ניתוח כואב ולומר את הדברים כפי שצריך בלי לייפות ובלי למצמץ. היהדות החרדית לא עומדת בפני גזירת הגיוס. הכל זה משחקי מילים, רבבות בני התורה ימשיכו ללמוד ואין אחד בעולם שיצליח למנוע את לימוד התורה. נקודה.  

אבל היהדות החרדית ניצבת בפני אחת הגזירות הנוראיות שקמו לה, גזירה שממנה אני חושש לעתיד ילדינו. 'גזירת שמואל אוירבך'. הגזירה הזאת קשה מגזירת פרעה לבן הארמי והמתיוונים. קם לו אדם עם חזות של "גדול", בנו של פוסק הדור, שחמתו בערה להשחית ממש כמו המן וימלא המן חימה, וכל עניינו להשחית ולהחריב את הכל, בגלל שלא נהגו בו כבוד ולא נתנו לו את שרביט הזהב להנהגה, ובשל כך הוא מוכן להחריב את הכל. (לצערי אינני מגזים, ואם הייתם יודעים מה קורה בחצר שערי חסד, השמיים היו נופלים) אותו שמואל אוירבך מזה למעלה משנה וחצי, מחדיר רעל וארס כנחש ברבבות תלמידים וילדים, מעקר את כל המושג של אמונת חכמים, של כבוד התורה, של לימוד התורה בטהרתה. הקים לעצמו עיתון שישרת את הפוליטיקה המלוכלכת שלו, בדרך להקמת מפלגות להרבות פירוד ומחלוקות נוראיות בתוככי היהדות החרדית.

שימו לב באיזה נוכלות עבד שמואל אוירבך. כאילו הפריע לו הגיוס, אבל את המפלגות הוא פתח במודיעין עלית ובני ברק בערים חרדיות!!!. ובירושלים הוא בכלל שיתף פעולה עם לפיד וברקת, כאשר אם היה עולה משה ליאון, הדברים היו נמצאים בכיוון אחר לגמרי, והציבור החרדי היה היום על הגובה.

גזירת שמואל אוירבך, היא הגזירה האמיתית בפניה ניצבת היהדות החרדית. אני יודע שזה צורב להרבה אנשים לקרוא את הדברים. אבל כל מי שדרכו אמת ויודע מה באמת קורה כיום בהנהגת היהדות החרדית יודע עד כמה מסוכנת גזירת שמואל אוירבך, ומתי שנפטר מהאיש הזה נצטרך לעשות פורים חדש שניצלנו מהגזירה האיומה הזאת.

אין כוחנו אלא בפה וצריכים להתפלל שהקב"ה יציל אותנו מהפגע רע הזה שנחת עלינו וכל עניינו הרס וחורבן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.