רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 30 בדצמבר 2013

נתונים מזעזעים על הקללות הרובצות על המחבלים הליטאים

מאת בן תורה

היה זה לפני שלושה שבועות, ברחוב חזון איש בבני ברק, הרחוב בו דר מרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א. דליקה פרצה באחד הבתים (חזו"א פינת בית שמאי) כל הבניין עלה בלהבות, אבל הדירה היחידה שניזוקה הייתה דירתו של מי שהעז לבזות בגלוי את מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א
בעה"ב של הדירה היה הראשון שתלה לפני מספר חודשים, ערב הבחירות לעירית בני ברק, שלטים וכרוזים של מפלגת המרד שמרדה בגדולי ישראל, ידידיו של התולה אמרו לו כיצד הוא מעז לפגוע בגדולי הדור שליט"א, "מה השייכות שלך עם המפלגה החדשה? הרי אתה לא מכיר אף אחד מראשיה" על כך הוא השיב "אני עושה זאת כדי שח"ו אנשים לא יטעו אחרי המנהיגים של דגל התורה".
כאמור לפני מספר שבועות הבניין עלה בלהבות ודירתו נשרפה כליל עם הפסדים עצומים של מאות אלפי שקלים, בנס לא היו הרוגים ופצועים.

2
אמש התבשרו רבים על פטירתו הפתאומית מדום לב של הרב אשר זליג רובינשטיין מירושלים, כולם זוכרים את הרב רובינשטיין מכינוס המרד הראשון שהתקיים באולמי היכלי מלכות בבני ברק לפני הבחירות לכנסת לפני למעלה משנה, הציבור כולו היה המום, כיצד מעיזים אנשים למרוד בגלוי בגדולי ישראל שליט"א ולהשמיע ביקורת וגנאי נגד ההנהגה, איש לא הבין זאת.
אבל אז עמדו מאות נערים והתכנסו, כשבפניהם משמיע דברים הרב אשר זליג רובינשטיין ז"ל שדיבר ברבים בצורה קיצונית וחמורה, גם בבחירות האחרונות לעיריות נשא דברים הרב רובינשטיין זצ"ל בכינוסים בירושלים.
לפני שבועיים החליק מהשלג הגדול בירושלים ופונה לבית החולים, אחד משבעת הקרובים, ביקש ממנו ללכת בשמו למרן ראש הישיבה הגראי"ל שטיינמן שליט"א ומרן הגר"ח קניבסקי שליט"א כדי לבקש את מחילתם על המרידה בהם ודברי הביקורת שהשמיע נגדם.
הרב רובינשטיין השיב "איזה חילול ה' יהיה כאשר אני יתרפה וישמעו שביקשתי מחילה, זה הרי יחליש את הכח של ההתנגדות אליהם".
אלא שיש מנהיג לבירה, והחולי הזה היה חוליו האחרון של הרב אשר זליג רובינשטיין ז"ל שנפטר ה"י.

סיפורים מעין אלו אירעו בתקופה האחרונה לרוב, הבאנו רק 2 סיפורים מתוך עשרות ומאות סיפורים שאירעו בחודשים האחרונים אלו העובדות לאשורן לא נגענו בפרשנות

תגובה 1:

  1. רק חסר לכם להביא את הבבאות מנתיבות, ולהתחיל לזרוק נרות למדורה,
    אך מה לעשות במזרח התיכון מתנהגים, ומאמינים , כמו במזרח התיכון, ולא כמו במזרח אירופה, אפילו אני שומע את מרן צוחק מלמעלה.

    השבמחק

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.