כפי שכתבתם כאן:
יש בטענה הזו נקודה נכונה שהטרוריסטים והשלעגערס בדרך כלל נשארים שלעגערס ורק לפעמים משך הזמן ומשינוי הנסיבות הם משנים צד, אבל לגופו של עניין רוב מהשלעגערס של אותו דור כבר אינם מתפקדים, זה היה נכון לגבי לפני עשרים שנה בשנת תשס”ב, מה שקורה בשנים האחרונות זה פשוט חוסר פרגון (קנאה) נגד הקוה”ט מויזניץ ועוד שתי כפיות שנאה שמעביר את אנשי שרולטשע על דעתם והתירו את דמיו של הקוה”ט לרודפו לצערו ולהשמיצו ולהכאיב בכל צורה שיהיה!
הוא פרש מהשיכון, לא תבע דבר וחצי דבר, ועדיין לא מפספסים הזדמנות לצאת נגדו בהחרמות ורדיפות, הסיפור שהזכרת של השידוך הוא רק דוגמית קטנה.
השבוע מגיע הקוה”ט ללייקווד ותושבי ורבני העיר היענו בצורה יפה הזמינו מעמדי קבלת פנים במוסדות ואצל רבני העיר, והנה בימים אחרונים התחילו להפיץ מודעות ביומני החדשות בעיר נגד הקוה”ט, הפיצו פאשקווילן בבתי המדרשות בעיר נגדו, ובנוסף התחילו להפעיל לחצים אצל רבני העיר שלא יקבלו אותו.
על מה ולמה הדם של הקוה”ט מויז‘ניץ שווה פחות מיהודי אחר? מי התיר לשפוך את דמיו? האם חמור אחד ממכם נשאתי?
עוד נקודה שחשוב לשים לב בדברים הנ”ל, בשנת תשמ”ד כששרולטשע נזרק מויז‘ניץ (ולפי אמת זרק את עצמו על ידי התנהגותו, כדברי הרה”ק הישועות משה זצוק”ל, ס”ג פר‘ יתרו תשמ”ח)
אף אחד לא האשים את אחיו הצעיר רק האשימו את אמו הרבנית לאה אסתר ע”ה, (שגם על זה הישועות משה זצוק”ל התלונן בהזדמנות הנ”ל, מי התיר את דמיה, ושהיא אוהבת את בניה לא פחות מאמא אחרת - הנושא הזה שווה פרק בפני עצמה) תמיד היה יותר קל להאשים מישהוא ולא להודות שזה היה החלטה בלעדית של הישועות משה זצוק”ל והוא גם פירט מאוד ברור למה.
אחרי פטירתה בשנת תשנ”ג אז התחיל הגירסה המעודכנת שהקוה”ט אשם, ויותר מזה, הישועות משה זצוק”ל הפציר זמן רב בבנו הצעיר שייקח על עצמו הרבנות בשיכון והקוה”ט סירב בגלל שמה שהוא לא יעשה יאשימו אותו שהוא לקח מאחיו, דוק ותשכח.
קיצרתי בעניין ששווה כמה פרקים ארוכים.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה
שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.