רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 2 בספטמבר 2024

ווארטים

 

📌 באתי לרמי לוי היה רק חניה אחת
בא ערבי ואומר 'החניה שלי'
אמרתי לו נעשה עסק כל אחד נותן מכה לשני מי שנותן יותר חזק החניה שלו
ואני הראשון.
הסכים.
נתתי לו מכה כזאת שהוא שכב על הרצפה 10 דקות
אחרי 10 דקות הוא קם ואומר 'עכשיו תורי'
אמרתי לו עזוב קח ת`חניה

📌 פרסי הולך עם הילד שלו בן שנה וחצי ברחוב הילד הולך כמו אחד שיש לו שפשפת רצינית ביותר אני רק מתקרב ואני מריח ריח שלא שייך לעמוד בפני זה אני שואל את הפרסי תגיד לי למה אתה לא מחליף לילד טיטול הוא עונה לי לא יודע ראיתי כתוב על החבילה של הטיטולים עד חמש קילו

📌 הבדל בין בית ספר לחיים .. בבית ספר אתה לומד ואח"כ יש מבחן, בחיים אתה נבחן ואח"כ מזה אתה לומד

📌 שלושה התווכחו איזו עדה הכי טובה האשכנזי אמר אנחנו! עורכי דין, משכילים! המרוקאי אמר אנחנו! האוכל הכי טעים! התימני אמר על מה אתם מדברים אנחנו איך שנולדנו ... חטפו אותנו !!!

📌 קינד : עס איז דאך א סתירה איין פלאץ שטייט אין בן דוד בא עד שתכלה פרוטה מן הכיס איז משמע אז אין דעם ווענדט זיך ווען משיח וועט קומען
און איין אנדערע פלאץ שטייט בזכות נשים צדקניות עתידין ליגאל ?
טאטע : מיין טייער קינד ווען דו וועסט עלטער ווערן ועסטו פארשטיין עס איז גארנישט קיין סתירה בזכות נשים צדקניות בלייבט נישט קיין פרוטה אין טאש

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.