רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 26 בספטמבר 2024

ווארטים

 

📌 דיווח:ישראל חיסלה את ראש מערך הפסקות האש

📌 ר' שמואל הנגיד היה עוזרו האישי של מלך גרנדה. יום אחד הלך איתו המלך ברחוב ונוכרי אחד קיללו בפני המלך. ציווה המלך על ר' שמואל לחתוך את לשונו של המחרף. במקום זאת שלח לו ר' שמואל מתנה יפה והלה נהפך לאוהבו.
לימים הלך שוב עם המלך ברחוב, ואותו נוכרי יצא וברך אותו. התפלא המלך מאוד ושאל בתרעומת: האם לא ציוויתיך לחתוך את לשונו? אכן כך עשיתי, ענה ר' שמואל, חתכתי את לשונו הרעה והחלפתיה בלשון טובה...

📌 הלכתי לבנק אתמול ואמרתי לפקידה שאני מעוניין לפתוח חשבון משותף ..
היא שאלה אותי :"כן בבקשה,עם מי?"
עניתי :"כל אחד שיש לו הרבה כסף בחשבון יתאים לי..."

📌 חסיד גור נכנס לחנות כובעים ומבקש למדוד כובע. לאחר יותר מחצי שעה של מדידות שואל אותו המוכר: ''כמה זמן נפגשת עם אשתך כשהכרתם?'' 
משיב החסיד ''מה זאת אומרת? פעם אחת למשך חצי שעה''. שואל אותו המוכר: ''מדוע למען ה' את הכובע שאתה קונה לשנתיים אתה מודד למעלה מחצי שעה והאישה שאתה חי איתה למשך כל החיים הספיקה לך חצי שעה של בחירה???'' 
עונה לו החסיד ''מה אתה לא מבין? עם הכובע אני יוצא לרחוב...''

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.