רשימת הבלוגים שלי

יום רביעי, 11 בספטמבר 2024

מבזקים

 

✅ הפרשן יעקב ברדוגו לבלום בקול חי על הקריאות לממשלת אחדות "הנשיא הרצוג מנסה לקדם דיל עם גנץ - שיחזור להיות שר הביטחון בתמורה לאיזה חוק גיוס דרדל'ה. יש לגנץ ואיזנקוט קשר עם חברי כנסת חרדיים, לגנץ יש קשר טוב עם יעקב אשר. בני גנץ מנסה להחליף את גלנט. אנחנו רואים את הפגישה שלו עם ראש ממשלת קטאר - מדינת אויב של ישראל - בלי לעדכן את הממשלה"

✅ אחרי שגולדקנופף אמר לנתניהו בישיבת הממשלה "אין לך מה לעבוד על תקציב בלי להביא חוק הגיוס" ביהדות התורה מקשיחים את הדרישה של חוק הגיוס לפני תקציב, הדד ליין שנשקל לתת לנתניהו עד ראש השנה. קרי שלושה שבועות (נדב אלימלך)

✅ נדב אלימלך: ביהדות התורה מקשיחים את הדרישה של חוק הגיוס לפני תקציב. הדד ליין שנשקל: לתת לנתניהו עד ראש השנה. קרי שלושה שבועות. לפי גורמים ״הולכים לנקודת פיצוץ. אין מו״מ אמיתי לחוק, אדלשטיין מתקדם וצה״ל ממשיך להוציא צווים״ 

✅ הלפרין בפרסום ראשון ב'קול חי': גפני הבהיר לנתניהו בשיחתם לאחרונה כי "ללא סבסוד המעונות ותקציבי החינוך - אנחנו לא נהיה כאן". נתניהו הבטיח שהוא "מטפל בזה", קרא למזכירו כדי שירשום את הדברים שצריך לעשות, ואז התעקש מול גפני: "אתה לא פורש. אתה תפרוש רק אם אני אפרוש.. אנחנו עדיין גוש אחיד".

✅ עוד מהלפרין ב'קול חי': מלשכת ח"כ משה גפני נמסר: "לא היו דברים מעולם. לא דובים ולא יער. וככלל, אנחנו לא מתייחסים לשיחות אישיות שמקיים הרב גפני עם אישים". אני עומד כמובן מאחורי הפרסום.

✅ מרדכי הלפרין: יהדות התורה צפויה להפוך לפומבי את האולטימטום על נתניהו - העברת חוק הגיוס או הפלת הממשלה - במידה ובכינוס הסיעה ביום שני הקרוב יראו שאין התקדמות ממשית במאמצים לקידום החוק. השר גולדקנופף הציע זאת, חבריו למפלגה הסכימו וקיבלו זאת

✅ השר אופיר סופר לאבי בלום ב'קול חי': "חוק הגיוס יעבור, גם התקציב יעבור. ההרכב האורגני של הקואליציה יאפשר לנו להעביר את הדברים הללו".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.