רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 3 בספטמבר 2024

צימוקים

 

✅ שוב סוער באלעד: יו"ר ועד העובדים באלעד מודיע כי אם מצלמות המעקב על העובדים שהותקנו בעירייה לא יכובו הוא יכריז על סכסוך עבודה

✅ ישראל כהן: אחרי חודשים של שמועות הגר״מ הלוי מודיע רשמית שמתמודד. במפה הקיימת, הרב הלוי הוא המועמד  היחיד שמחזיק בחיבורים חזקים גם בציבור הדתי לאומי וגם בציבור החרדי. יש לו תמיכה רחבה בדת״ל ובחרדי. גדו״י מכל המגזרים תומכים בו.

✅ הרב מיכה הלוי מודיע רשמית: אתמודד על משרת הרב הראשי לישראל. 

✅ בציונות הדתית ביקשו מסמוטריץ' להכריז פומבית במי הוא תומך לרב הראשי, הוא אמר כי הוא מחכה לש"ס, והסביר "יש בש"ס כאלה שמתנגדים לרב כהנא", אמר. בש"ס מתנערים ואומרים: "לא מתערבים לסמוטריץ' בעניין הרה"ר, מה שהוא יבקש – נעשה" - פרץ ויכוח קשה במי לתמוך בהרב כהנא און בהרב הלוי

✅ ביני אשכנזי: הפילוג בציונות הדתית בין הרב כהנא שזכה בתמיכת הועדה, לרב מיכה הלוי שהתחייב לא להתמודד ומתמודד סוללת את הדרך לרב משה חיים לאו להיבחר כרב הראשי הבא.

✅ נעצר ערבי שתועד בט' באב כשהוא מפנצ׳ר רכבים של יהודים סמוך לכותל

✅ רכב עם חסידי תולדת אהרון היתהפך 3 קשה 1 אנוש בקערסטיר

✅ בבית המשפט יתקיים מחר דיון בעתירה נגד האיסור שהטילה עיריית תל אביב על הקמת מחיצות לתפילה במרחב הציבורי, אחת העותרות, הסופרת, הפובליציסטית ואשת התקשורת עירית לינור לערוץ 7: "בעיניי זה מאבק על דמותה של תל אביב, האם עיר שמתכחשת ליהדות שלה וגם אוסרת על יהודים שגאים ביהדותם לעשות את מה שיהודים עושים ביום כיפור, מתפללים בהפרדה. ואם אין מקום בבתי הכנסת השכונתיים - ואין מקום, אחרת לא היו מקימים עוד מקומות תפילה ואוהלי תפילה של חב"ד ורחבות בתי הכנסת לא היו מלאות בוודאי בכל נדרי ובנעילה".

✅ התאונה הקשה סמוך לקרעסטיר שבהונגריה: העתירו על אברהם אליעזר בן טשארנע לאה הנהג שנפצע קשה, חסיד תולדות אברהם יצחק, חיים ישעיהו בן הינדא בלומא חסיד קרלין, ישראל פנחס בן שרה ומאיר צבי בן שרה אסתר חסידי תולדות אהרן.

✅ ארבעה ימים בלבד לאחר תאונת ה'פגע וברח' בבני ברק, בה נהרג ר' יצחק נוריאל הרמבם ז"ל, שוחררו למעצר בית הנהג ונוסע שהיה עמו, תושבי חורה בנגב. בני המשפחה זועמים: "איך משחררים אדם שדרס למוות וברח? זה ביזיון! זה הערך של חיי אדם?. הם יכולים לשבש חקירה ולתאם גרסאות" (גדלוביץ).

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.