רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 19 באוגוסט 2024

צימוקים

 

✅ העימות סביב הר הבית: השר וסרלאוף לשר בוסו: כשמרן הרב עובדיה פסק שאישה לא תלך עם פאה לא באתי לחברי הכנסת של ש"ס ואמרתי להם הנשים שלכם הולכות עם פאות. אני לא מחפש יהודי בציציות אני מסתכל על הנשמה שלו.

✅ ועדת החינוך בגור אוסרים על הבחורים והאברכים לנסוע במכוניות מאחר והיום הכל בנוי על מחשב ואפשר להכשל במכשולים נוראים לכן צוו כל הבחורים ללכת רגלי וכאשר רואים מכונית לסובב את העיניים לכיוון השני חלילה לא להסתכל במכונית שהיא סכנה גדולה ונוראה

✅ ח"כ גלית דיסטל בערוץ 14: "אין בישראל מספיק זהות יהודית, בדרום קוריאה יש יותר אנשים שלומדים תלמוד מאשר בישראל. הם הבינו את מה שמערכת החינוך בישראל לא הבינה"

✅ ׳ווינט׳: מתבררים פרטים נוספים על הניסיון לבצע פיגוע גדול אמש בת״א. המחבל התפוצץ בסמוך לבית כנסת. תושב השכונה עובד בעיריית ת״א מספר: ״הפיצוץ קרה באמצע תפילת ערבית, היינו בתוך ביהכנ״ס בתפילה כ-80 איש, לפני כן היה תפילת מנחה עם 120 איש. רק תחשוב אם הוא היה נכנס לביהכנ״ס. היה פה נס גדול״.

✅ האדמו״ר מרחמסטריווקא יעבור מחר טיפול רפואי מורכב בביה״ח אסותא בת״א, לאחר תקופה ארוכה שסובל ממיחושים וכאבי ראש

✅ עם ישראל חי: נועם אדלר, לוחם ביחידת ח"ץ, חרדים צנחנים, רצה לקנות רכב יד שנייה, כשהמוכר גילה שמדובר בלוחם הוא החליט להעניק לו את הרכב במתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.