רשימת הבלוגים שלי

יום שישי, 16 באוגוסט 2024

עולם השקר הכזב והמרמה

 


מאת: חֲרֵדִי בְּעוֹלָמוֹ
 
 
ארה"ב פרסמה, לקראת 'מפגש הפסגה' של הצד שלהם עם עצמו, שישראל כבר השיגה את מטרות המלחמה ועכשיו מה שנותר זה רק להשיב את החטופים. עוד התפרסם כי ארה"ב מפעילה לחץ כבד על שני הצדדים להתגמש במו"מ ולא לגרום לכך שהמלחמה תימשך והחטופים לא יוחזרו.
 
רשימת הבלופים ושקרי-המציאות בסיפור אינם כלים. 'שני הצדדים', כאילו החמאס מקשיב להם בכלל וכאילו יש להם מנופי לחץ עליהם. מזכיר את החוק השיוויוני בקליפורניה, גם לעניים וגם לעשירים אסור להקים אוהלים ופחונים ברשות הרבים וגם העניים וגם העשירים זכאים לפטור ממס דרכים, על מכוניות בשווי מעל עשרת אלפים דולר... החמאס לא מגיע בכלל לפסגה והיא נועדה רק לקבל התפשרויות והתגמשויות של ישראל (והנה בלוף בתוך בלוף. זה לא שהחמאס לא נוכח בכלל. הם נמצאים גם נמצאים בדוחא, אבל רק בצוות מצומצם ולא בתוף הפגישות. מישהו הרי צריך לטעון, אחרי שישראל תתגמש עד המקסימום, שישראל לא התגמשה מספיק...)
 
נזכיר כי המו"מ אינו מתנהל על החזרת החטופים, אלא על החזרת 33 חטופים מתוך 115. אמנם בהסכמים מוזכר שאחרי שיוחלפו 33 החטופים (חיים או מתים) יתחיל מו"מ על ההמשך. החמאס דורש שכל עוד מתנהל מו"מ לא תתחדש הלחימה וישראל עומדת על כך שבמקרה שתגיע למסקנה שהחמאס לא באמת מנהל מו"מ אלא רק עושה את עצמה כאילו מנהלת מו"מ, היא תהיה רשאית לחזור ולהלחם.
 
דרישת ישראל מתבססת על העובדה שעובדות-בכאילו הם לחם חוקנו. נתניהו טוען ישראל נמצאת במלחמה זה עשרה חודשים – הגם שהרמטכ"ל הודיע לפני חצי שנה שהמלחמה הסתיימה (ומה שקיים מאז, אלו רק פשיטות). לביבי יש אינטרס כלשהו להחזיק את המציאות-המדומה כאילו מתקיימת מלחמה כמציאות. הוא לא המציא את הגלגל. בקצה אחר של העולם מתנהלת מלחמה של ממש בין רוסיה של פוטין לבין אוקראינה. מלחמה? תלוי את מי שואלים. אם תשאלו את פוטין, התשובה תהיה 'מה פתאום? זה רק מבצע צבאי מיוחד'. לפוטין יש אינטרס משלו להחזיק את המלחמה הכי אמיתי שאנחנו מכירים בשמונים השנים האחרונות כלא-מלחמה. והאמת? מה היא רלוונטית?? אם כל גבר יכול להצהיר שהוא אינו ואם מישהו יעז לעמוד על כך שהמציאות שונה, הוא ישלם קנס גבוה או אפילו ישב בכלא, אז מה למציאות ולמציאות החיים???
 
מטרות המלחמה גלויות וידועות לכל, הן הוכרזו ע"י ממשלת ישראל כמעט עם פתיחתה. מחיקת החמאס והשבת החטופים. בהמשך התעדנה הגרסה הישראלית למיטוט שלטון החמאס (במקום מחיקתו), אבל מאז לא בוצע כל עידכון נוסף. איך ארה"ב יכולה לטעון בראש חוצות שישראל מיצתה את מטרות המלחמה וכי צה"ל ניצח במלחמה זו (תאמינו או לא, כך פירסמו האמריקאים)? כי למציאות אין שום אחיזה או מעמד במציאות חיינו. מה שאומרים – זו המציאות.
 
מוכר לך מאיזשהו מקום??
 
 
 
חרדי בעולמו
 
- - - - - - - - --
לא מוגה
להערות והארות ללא צרופות וללא לינקים:
haredibe@gmail.com

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.