רשימת הבלוגים שלי

יום ראשון, 25 באוגוסט 2024

מבזקים

 

✅ שילה פריד ב'ידיעות': אף משרד ממשלתי לא מוכן לקחת עליו את ניהול הפרויקט לאומן בראש השנה ובנוסף, למדינה חוב כספי של מאות אלפי שקלים לממשלת מולדובה בעקבות האירוע בשנה שעברה, שלא משולם. הנוסעים לאומן עלולים להישאר ללא מענה ועקב כך לשהות ימים ארוכים במעברי גבול לא מותאמים. הרב פנחס זלצמן רבה של  מולדובה שאמון על הגישור בין שתי המדינות מזהיר מ"כאב ראש רציני" שעלול להיגרם למדינה ללא היערכות ותכנון מוקדם מראש

✅ מרדכי הלפרין בפרסום ראשון ב'קול חי': ויכוח כספי בין משרד החוץ לרשויות במולדובה שנמשך כבר שנה, על תגבור שביצעו המולדובים במעבר הגבול עם אוקראינה כדי להקל על מתפללים המגיעים לאומן, גורם למולדובים לאיים שהפעם יקשו על מעבר המתפללים. הויכוח: משרד החוץ הסכים לממן את התגבור אך סובר שמדובר ב-70 אלף ש"ח, במולדובה טוענים שכפול עשר - 200 אלף דולר.

✅ יענקי פרבר: בכיר באחת הסיעות החרדיות אומר לי: "לאף אחד אין חשק להתעסק עם אומן, חיילים נהרגים, אלפים עזבו את בתיהם בצפון ובדרום, זה ייראה רע מאד אם המפלגות החרדיות ייתעסקו להוציא שוטרים לאומן שגם נמצאת במלחמה ויש סכנה באוקראינה. מי שיטוס שיבין שהוא יצטרך להסתדר לבד גם אם זה אומר להמתין שעות בביקורות הגבולות"

✅ המאבק על סבסוד המעונות: עתירה דחופה הוגשה היום לבג"ץ בדרישה לבטל את החלטת היועמ"שית, ולהוציא צו ביניים שימשיך את הסיוע לתקופת מעבר. בעותרים: עמותות 'אמת ליעקב' ו'שמורה'. (מוסקוב).

✅ שמעון לביא נשאל בראיון ממי היה רוצה לבקש סליחה לפני אלול: "הייתי אומר למשפ' השכולות ממירון שאין יום שאני לא חושב על היקירים שלהם. הלוואי והייתי יכול להחזיר את הגלגל לאחור"

✅ ניצב בדימוס שמעון לביא על אסון מירון: כולם בדיעבד תמיד רואים שש - שש. מה הייתי עושה אחרת? לוקח טנק ולא נותן לאף אחד לעלות להר! לא אוהב את שאלות הבדיעבד. זה לא עוזר לי.

✅ רס"ן במיל' דני כהן, מסביר פיקוד העורף למגזר החרדי למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "הסרנו את מגבלות פיקוד העורף בגוש דן ועד קו העימות בצפון. לכל המטיילים בתקופת בין הזמנים - לא מומלץ כלל לטייל בשטחים פתוחים באזורים המסוכנים, לא נוכל להתריע בזמן אמת על שיגורים בשטח פתוח ולא תמיד השיגור ייורט" 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.