רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 15 ביולי 2024

מבזקים

 

✅ עמיאל ירחי ('מקור ראשון') בחצות בסקופים: ממקורותיי, בסביבת היועמשי"ת אני יכול לומר שעמלים עכשיו לפעול בסנקציות אישיות כנגד מי שלא ישרת בצה"ל מכוח פסיקת בג"ץ לגבי תקציב הישיבות.   

✅ השר קיש ב׳גל״צ׳ על גיוס חרדים: ״אם צה"ל  ביקש תוספת של 3,000 חרדים זה חייב לקרות - אבל אני לא מצפה מחרדים להתגייס למסגרות שלא יאפשרו להם לשמור על אורח החיים שלהם״.

✅ אברהם פריינד: מהנעשה בסיעת יהדות התורה: החכי"ם דנו ביוזמה לקיצור פגרת הכנסת. אייכלר ציטט את גפני בשם הרב שך "שכל יום שהכנסת סגורה זה פחות נזק ליהדות" .

✅ מהדרמה בוועדת העבודה והרווחה: חברי הכנסת הצביעו בעד החוק, בניגוד לעמדת בג"ץ הסבור ש"החוק אינו שוויוני". יו"ר הוועדה  ח"כ אייכלר: "ביד אחת בג"ץ מתעקש להגן על קצבאות של ילדי טרור, וביד השניה שולל קצבאות מילדים להורים שכל חטאם שהם רוצים ללמוד תורה ומאמהות שהבעל שלהן לומד תורה" .

✅ לאחר שכינה את נתניהו בוגד ואויב העם, האלוף במיל' גיא צור מתנצל על דבריו כנגד רה"מ: "מילים מטופשות ולא נכונות"

✅ ליברמן בסיעתו: נתניהו יפזר את הכנסת בנובמבר בשביל לערב את המשפט וכי הוא לא יכול לאשר תקציב. גולדקנופף מוכן לקצר את הפגרה רק כדי לאשר את חוק ההשתמטות ולא בשביל החטופים והמפונים זה אומר הכל

✅ גדעון סער בסיעתו: מברך את המחליטים והמבצעים במבצע לחיסול דף וסגנו. אני קורא לכלל חברי הכנסת לתמוך בהצעה שתקבע את עמדת הכנסת נגד מדינה פלסטינית. על השאלה אם יכנס לממשלה בתפקיד שר ביטחון השיב: לא קיבלתי הצעה כזאת

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.