רשימת הבלוגים שלי

יום חמישי, 20 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ משה ויסברג: הישג דרמטי ליהדות התורה 
חוק רישוי עסקים שהגיש ח"כ משה רוט מיהדות התורה, אושר במליאת הכנסת בקריאה שניה ושלישית. תותר מכירת יין בימי חמישי ובערבי חגים גם לאחר השעה 23.00 בלילה. והעיר בני ברק צהלה ושמחה

✅ ׳גל״צ׳: הפלג הירושלמי יחריף את המאבק נגד גיוס חרדים ויקיים הפגנות סוערות ברחבי הארץ נגד מעצרו של כל צעיר חרדי עריק שייעצר על ידי הצבא. עד כה  הפלג היה מקיים הפגנות רק נגד מעצרי עריקים בני קבוצתו, כעת הוחלט להרחיב את המאבק ואף להעניק סיוע משפטי לכל עריק.

✅ עוד מ׳גל״צ׳: בימים אלה מנסים בפלג לגייס גם את העדה  החרדית וקבוצות נוספות למאבק חריף יותר נגד חוק הגיוס. 
היום נערכה הפגנה גדולה.

✅ הפלג הירושלמי הקיצוני (פלג הרב צבי פרידמן) יצאו היום בשעה 17:00 להפגנה סוערת (על רקע חוק הגיוס)  באיזור ב"ב./כביש גהה. היו פקקים גדולים. כוחות גדולים של משטרה ויס"מ ופרשים המתינו למפגנים מהפלג של הרב צבי פרידמן שחסמו כבישים ושיבשו את התנועה ביום חמישי אחר הצהריים בדרך כלל מאוד עמוס.

✅ חה"כ גלית דיסטל במליאת הכנסת: "לפני כמה שבועות כשלפיד נאם במליאה ראיתי את גפני הולך פה ומדבר עם עצמו, שאלתי אותו, גפני מה קרה והוא אומר: "האיש שצועק מולי בא אליי לפני הבחירות ואמר לי אני מוכן לתת לך הכל". שאלתי אותו מה זה הכל? גפני נעמד מולי וצורח ״הכל״ (פריינד)

✅ יובל שגב: ש"ס תכננה להפיל היום חוק של חבר הכנסת קרויזר מעוצמה יהודית, כעונש לבן גביר. האופוזיציה התגייסה לסייע, דאגו שהח"כים יהיו. חברי מפלגתו של דרעי קיבלו רגליים קרות בסוף, ככל הנראה בשל הרצון לפתור קודם מול בן גביר את עניין הטלפונים הכשרים שנמצא במחלוקת בין המפלגות כבר תקופה

✅ סוער באלעד: תומר כהן יו"ר ועד העובדים במייל חריף למנכ"ל העירייה שי נתן - "אתה פועל בשיטות בזויות לסכסך ולפלג, לצד איומים וכוחנות נגד העובדים"

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.