רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ המשנה ליועמ"שית גיל לימון על חוק הגיוס: ההצעה כפי שהיא היום לא תצלח את אמות המידה החוקיות. לא מבוססת על תשתית עובדתית עדכנית ויש בה פגם

✅ אבי מוסקוב: חה"כ יעקב אשר במתקפה חריפה במליאת הכנסת נגד הליכוד: "הציבור החרדי הולך שנים עם הליכוד באש ובמים אבל אתם הופכים לגיס חמישי. שילמנו מחיר כשהולכתם את הרפורמה המשפטית. חברים בליכוד, תחליטו הלנו אתם או לצרינו".

✅ הדיון על חוק הגיוס: ח"כ אוהד טל חבר וע' חו"ב למשי וגדלוביץ' בקול ברמה: "יש נציגי ציבור שבאים לוועדה בגישה לנצל את השעה ההיסטורית כדי למצוא פתרון, לעומת כאלו שנאחזים ברצון להתנגח ולתקוע אצבע. זה לא ראוי. מי שרוצה לחנך את הציבור החרדי מחדש, לא רוצה לפתור את הנושא אלא לצבור לייקים"

✅ עוד מח"כ אוהד טל למשי וגדלוביץ' ב'קול ברמה': "אסור לתת לגורמים שמנסים לסכסך ולייצר פוליטיקה לנצח. אנחנו רוצים שילוב, ולא בדרך של כפיה. הוועדה תעמוד על כך שיהיו פתרונות לציבור החרדי בתוך הצבא. אדלשטיין מנהל את הדיונים בצורה עניינית"

✅ בדיון בבג"צ היום בעתירת ארגון צהר נגד הרבנות הראשית שמסרבת להעניק להם רשיון כשרות, פסלו את עצמם השופטים כשר ווילנר לאחר שנזכרו כי תרמו בעבר כספים לארגון. הדיון נדחה עד לקביעת הרכב חדש (אבישי גרינצייג, כאן).

✅ שוטרי מחוז ירושלים עצרו חשוד שהצית אמש מבנה המשמש בית כנסת בישיבה בעיר בית שמש, וגרם לשריפה ולנזק למבנה ולספרי קדושה במקום. לאחר שעלה בחקירת במשטרה כי הוא חשוד גם במעשי התפרצות וגניבה שאירעו קודם לכן, הבוקר הוארך מעצרו 

✅ דרעי מנסה לשכנע ראשי ערים ערבים שיסכימו למינוי רבנים ראשיים בעירם - דרעי לא מוכן לוותר על חוק הרבנים. ממשיך לדבר עם חברי הכנסת הערבים למרות ההתנגדות החריפה של נתניהו בנושא, ומנסה להשיג הסכמות מול ראשי הרשויות מהליכוד. התכנית של דרעי כרגע היא בכל מקרה להביא את החוק בחזרה זמן קצר לפני היציאה לפגרת הכנסת, כדי שלא ישאר זמן לאיומים בפיזור.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.