רשימת הבלוגים שלי

יום שני, 24 ביוני 2024

מבזקים

 

✅ סערת המצבה | ציפי יודקין אימו של סרן ישראל יודקין ז״ל לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״אנחנו חיים במדינה יהודית, כשאדם נהרג על קידוש השם כותבים השם יקום דמו. יש לי ארבעה בנים בצבא, אפשרתי את הגיוס כי זו מדינה יהודית. הצבא בא עם נוסח שאני צריכה לאשר אותו ולא מתחשב בנו, משרד הביטחון אטומים הם אומרים שעושים הכל למען משפחות השכול אבל הם עושים בדיוק ההפך״.

✅ עוד מציפי יודקין אימו של סרן ישראל יודקין ז״ל לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״דיברו אליי בצורה פוגעת כלפי אדם באופן כללי וכמובן כלפי אם שכולה. מישהו אמר במשרד הביטחון את לא תנצחי במאבק הזה אם את לא מעוניינת נשאיר מצבה חלקה. עד היום לא בקשר איתנו מספר שבועות ואני דורשת שיתנו לנו לכתוב הי״ד״.

✅ יו״ר ועדת החוקה, חוק ומשפט ח״כ שמחה רוטמן לעו״ד נתנאל לאופר בקול חי:
"מישהו איבד את הצפון לחלוטין. 
ששר הביטחון יתערב?!
גלנט הוא כתם על מערכת הביטחון כולה, המצבה של יודקין עדיין ריקה. אין שום סיבה בעולם שלא יהיה מופיע רצון המשפחה על המצבה."

✅ גורם מדיני: "התיקון שעשה ראש הממשלה בנאומו בכנסת הוא חשוב ביותר, נותן רוח גבית למתווכות ומעביר את הלחץ אל סינוואר". הגורם הוסיף כי זו הפעם הראשונה שבה נתניהו תומך בפומבי בהצעה הישראלית כפי ששרטט אותה הנשיא ביידן. (כאן)

✅ יאיר לפיד במליאת הכנסת: "אדוני ראש הממשלה, הדבר המדהים הוא שלא הבנת. עדיין לא קלטת. לא יישאר ממך כלום. לא יהיה מוזיאון על שמך, לא תהיה ככר, לא תהיה מזרקת בנימין נתניהו. יהיה רק דבר אחד – השבעה באוקטובר"

✅ נתניהו ללפיד: "אתה תמכת בסרבנות, אתה מפלג את העם בעיצומה של מלחמה. היית ראש ממשלה בזמן קצר בתרגיל הטעיה והצלחת לבזות את התפקיד הזה. אם אתה רוצה מזרקה, שלטים ניתן לך ותחזור לערוץ 12".

✅ יובל שגב: ליברמן אצל אפי טריגר בנוגע לחיבורים הפוליטיים: "אני מתעקש על המקום הראשון באיחוד לא בגלל שגעון גדלות. יש לי הכי הרבה ניסיון בהכי הרבה תפקידים. האתגר והמשבר הוא גם בטחוני, וגם כלכלי, וגם מדיני. יש לאביגדור ליברמן שם את הנתונים הטובים ביותר".

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.