רשימת הבלוגים שלי

יום שלישי, 16 באפריל 2024

צימוקים

 

✅ הזעם של גור באשדוד על החוצפה הבעלזאית שלא להיכנע לגוראים ולהיות עבדיהם, מתבטא כעת במעשים, בפיטסבורג הכינו רשימת שיעורים לימי חול המועד, כאשר אחד המרצים היה הרב יחזקאל שובקס. הרשימה נשלחה ל"מאוגדים" לאישור אך חזרה עם איקס על שמו של הרב שובקס. כשהתקשרו לוינגרטן מגור לברר מדוע הוא מקח אותו, ענה: "אנחנו לא נממן בעלזע חסידים"

✅ חסיד גור רשמיים באשדוד כולל ויינגרטן מקפידים לסובב את ראשו בכל פעם שהוא פוגש את וובר הבעלזאי, שכל עוונו שהוא מגן על האינטרסים של מורו ורבו מבעלזא שלטענתו הרבי מבעלזא הוא רק 'צדיק', ואילו הרבי שלהם הוא 'צדיק יסוד עולם'.

✅ לקיים בנו חכמי ישראל : בקשו רחמים מרובים עבור האדמו"ר מפינסק קרלין רבי אריה לייב בן יוכבד מאנטשע לרפו"ש שעבר היום ניתוח קשה בראש

✅ רב הקהילה היהודית באיראן הרב יהודה גראמי בפנייה לשלטון באיראן: "פעלו לאפשר משלוח הומניטרי של מצות ויין לפסח לשבויים היהודים בעזה".

✅ ביתר עילית: ילדה בת שנתיים הוצאה מרכב סגור לאחר ששהתה בו מספר שעות, הוא פונתה כשהיא מחוסרת הכרה במצב קשה.

✅ ראב"ד ביתר עילית הגאון רבי צבי ברוורמן בשיחה ל'מרכז העניינים' חושף מספר בלתי נתפס: "להערכתי, אברכים הפסידו מיליארדי שקלים בעקבות השקעות  מפוקפקות שמשווקות למגזר החרדי"

✅ הגאון רבי ראובן אלבז לאדמקר וישראל כהן בקול ברמה: ״השם שומר ישראל, כולם חיפשו תהילים בלילה של המתקפה. 500 טילים שהגיעו אלינו ממקור הטומאה ובחסדי שמיים נס גדול. עם ישראל הוא בעל אמונה חזקה. כעת זה הזמן לחזור בתשובה״.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

שים לב: רק חברים בבלוג הזה יכולים לפרסם תגובה.